Senaste innehållet av Himladris

  1. Det ryktas att...

    Ryktas att jag kommer spamma dej varje gång Knut väcker mej :)
  2. Det ryktas att...

    Ryktas att nån söp sej full i går kväll, väkte Himla å sen gick å somnade
  3. Det ryktas att...

    Det stämmer, jag har dyslexi, och?
  4. Det ryktas att...

    You are just a bitter old friendless looser with no life that needs to come with pointless accusations too explain why you always loose
  5. Topp 10 spelare

    Servers most sharing player: Knut Posse Giving away his cities 1 after the other
  6. Det ryktas att...

    Varför ska han moderera vad han säger pga min guldkonsumtion? Du yrar ju..... Å vad gör du här i det stora å hela. Makes no sence å sitta som en tomte i hav 14 för å skicka 12 timmars anfall. Du är ju bara en bitter ensam stackare med alldeles för mycke tid.
  7. 10 lista bästa spelare

    Hur fan kan du påstå att jag prioriterar grepo framför mitt barn? Vilken jävla elak sak å säga, far åt helvete! Å vadå far som en jojjo mellan allianser när han inte får som han vill? När då? Actium, spelade med Kronofogden i princip hela servern Baris; spelade med pirres älskerinnor hela...
  8. 10 lista bästa spelare

    Såklart det måste jag få be er alla om ursäkt för, att jag satte tajmade ks på fi å ba er andra i alliansen om hjälp å stöd, fyfan vad dum jag måste ha varit som trodde det var en av anledningarna till att man var med i en allians. Innser nu att jag har ju verkligen spelat så jävla dåligt på...
  9. 10 lista bästa spelare

    Jovars, trevlig sommar till dej å dina :-)
  10. 10 lista bästa spelare

    Kan inte komma ihåg att jag bett teddy ta sitt liv, om jag gjort det är det såklart inte ok, å jag får ta det med honom, som en sista kommentar till det å kunna be om ursäkt å så så föreslår jag att du läser mina poster hyper, den enda jag inte beklagat till är faktist dej. Å du kommer aldrig få...
  11. 10 lista bästa spelare

    Måste vara det mest mogne å trevliga jag nånsin sett dej skriva faktist. Positivt överaskad. Bra jobbat hyper, du växer. Tror det att folk inte lämnade dej handlade om att dom inte var inne å läste din dynga i discord. Sen är det ju lättare att stanna å få vinsten än att våga säga sin mening...
  12. 10 lista bästa spelare

    Tack för dina fina ord Consider å för att jag fick vinna en rank på denna servern iaf. Tyvärr har du rätt, mitt temperament är alldeles för hett, och jag hatar feghet å mobbning, så då blev det som det blev. Jag stod på för det jag trodde på, dumt eller inte det står jag för å jag kan meddela...
  13. Skandinavisk server

    blablabla
  14. Det ryktas

    So waking up people at 4 in the morning by attacking them with 4 birems is more respectful than me naming my city "idiot"? The only reason for doing something as stupid as that, is that you wanted too wake me up..... Might just rename my city again! Seem to me you are more interested i...
  15. Det ryktas

    Mina endrade stadsnamn blev skrivna när ni hade attackerat mej i ett dygn i sträck, jag ska avholda mej från att göra det flera gånger ;)
Topp