Senaste innehållet av docprometheus

  1. docprometheus

    Det ryktas att...

    Ryktas att jag lämnat över "stafettpinnen" till er när de gällde ödmjuka begrepp "allsmäktige" efter doc (Stort betoning är det inte D utan d) valde föredetta docprometheus gå vidare till fattigdomsburkar, alltså Pripps Blå 7,2 spyor och spanar runt i blocket dagligen efter en husvagn att knipa...
  2. docprometheus

    Det ryktas att...

    Får man... Fråga vem denne är :) Inte illa menat, men belägrigsservrar är otroligt mycket begärt. Till exempel är dära dalmasen Geggan tyst nu när denna "hav-33-22-11" erövraren hållit munlädret tyst sedan dalmasen retat mig i omgångar i tidigare forumtrådar. Till er övriga...Belägring...
  3. docprometheus

    Det ryktas att...

    Dock märker jag vissa spelare äntligen våga komma ut från fågelbon och utmanar (på riktigt) dessa jämbördiga. Jacoblilje till exempel kan du finna i DE132 trots han var på mig tidigare här i svenska forumet och göra narr av allting som "klingar tysk" :) (Fast Jacoblilje är fortfarande inne i...
  4. docprometheus

    Det ryktas att...

    Ja det måste varit stort steg för honom att satsa ett ks mot hav 30 till exempel och se om du är online! Stort kudos till spelaren som skickar iväg sådan lång-ks (snarare all-inclusive kryssning) till er tryggade territorium) :D
  5. docprometheus

    Det ryktas att...

    Agreed :D
  6. docprometheus

    Det ryktas att...

    Geggan... Var är du bland hav 0, hav 10, hav 20 i dessa servrar du kommer in? "Världskartan är otroligt stort avsett att "connenctera" emellan A och B inom internets-värld... Hallå? hallå?
  7. docprometheus

    Vart tog livet vägen i grepolis?

    https://c.tenor.com/tFvnLWU0zWMAAAAM/resitas-laugh.gif
  8. docprometheus

    Det ryktas att...

    "Ich werde nie aufhören, dein Jammern hier im Forum zu lieben" Gnäll-Geggis :D:D:D:D Hörru gnällis. Kör in en internationell server och stå emot flera större (7 allianser) allianser 24/7 med stort tålamod och motivera din lagkamrater att "din allians är stark om vi verkligen vill" vid varje...
  9. docprometheus

    Det ryktas att..!

    Ryktas att man tackar för allt här i servern och att den dära elaka doc valt lägga GP på hyllan då man uppskattar verkligen dessa stillsamma sömnstunder tills väckarklockan plingar varje morgnar... Även spara ihop dessa spenderade guld-penningar) till lyxigare oxfilé under helger... Gäller även...
  10. docprometheus

    Det ryktas att..!

    Ryktas att jag har fortfarande kvar 10 städer i servern. "Proffset" xeet kanske får leta rätt forum tråd och skapa rykte därborta ;) Förresten saknar jag dig i servern när "proffset" skapar platser åt alliansen västerut.
  11. docprometheus

    Det ryktas att..!

  12. docprometheus

    Det ryktas att..!

    Ryktas att en äldre siare förutspår att det kan blomma fram en del massa nykläckta italiska (vänligen förväxla inte mellan italiska och italienska) människor i servern och skyffla bort svenskar från servern :D
  13. docprometheus

    Det ryktas...

    Ryktas att det verkar som att norska guld är så gott attraktiv här i servern (trots avslagen server) framför servern Lindos. Går fortfarande att kamma hem guld till kontoret. Till vår norska grannar... vi tror på er och ... släpp löss :D
  14. docprometheus

    Det ryktas...

    Ryktas att några "underlägsna" kanske kan köra med lite "kp-party" innan servern avslutas till serverns självklara segrare Entropins Väktare med mäktiga 73.78% i vinst chans rullar fram mattan av guld ända till forumets utmärkelse.. Pma mig så kan vi komma överens om kul tömning ingame innan...
  15. docprometheus

    Det ryktas...

    Japp. Mår prima. Allt väl med er dalamaser? Något kul och spännande krig på G?
Topp