Senaste innehållet av åäö?

  1. Ryktas att

    Du är medveten om att du själv spelar på den här servern surfsmur?
  2. Lindos

    Nu är det fredstid på servern och den avslutas snart, min fråga är då som följer. Kommer alla helgboostar att ske nu i helgen, eftersom det är den sista hela helgen på servern?
  3. Det Ryktas att....

    Ryktas att det är kul att folk är så intresserade av grönsvart. Men det är inte så konstigt då det ryktas att alla är GAISare innerst inne. :)
  4. Lindos

    Erövringstiden är ju 12 timmar. Kommer det att ändras till 8?
  5. Det Ryktas att....

    Det ryktas att Lindosforumet nästan kom i tid.
  6. Det ryktas...

    Ryktas att forumet inte är reserverat för folk som inte håller sig till ämnet och att vem som helst får skriva här. Men det är ju bara ett rykte saker och ting kan ju ha förändrats och det är kanske egentligen bara vissa som har rätt att skriva här. Men jag är inte bitter ryktas det :p
  7. Det ryktas...

    Det ryktas att det var jag som myntade begreppet kokkodumdum. Ryktas att jag kräver copyright ;)
  8. Det ryktas...

    Ryktas att om man inte läser så vet man inte ”vad man har problem med” förrän man läst det. ;)
  9. Det ryktas...

    Det ryktas att det uppenbarligen är väldigt svårt att tala om rätt server i rätt forum.
  10. Hermes Gudomliga Prövningar, del 6

    Jag gissar på Poseidon. åäö? Hyperborea
  11. Hermes Gudomliga Prövningar, del 5

    Jag gissar på Hera. // åäö? Edessa
  12. Hermes Gudomliga Prövningar, del 4

    Mer osäker på denna men drar till med Artemis. //åäö?
  13. Hermes Gudomliga Prövningar, del 3

    Guden är Zeus. Hans farsa käkade förresten upp de andra barnen, så de kom inte ut förrän Zeus var vuxen, därav frågan om han är äldst eller yngst. Namn: åäö? Server: Hyperborea
  14. Hermes Gudomliga Prövningar, del 2

    Gud: Athena Namn: åäö? Värld: Hyperborea
  15. GAIS är ändå bäst, oavsett resultat!

    GAIS är ändå bäst, oavsett resultat!
Topp