Det ryktas att...

TeXxZz

New Member
Skulle anse att minidansken är maskin som deffar mina ks med BS när fi spammar BS nukar haha
Ankorna överlag är ju djuriga, bygger väl sina UV öar och försöker låtsas om att ni samarbetar medan ni tar fronten ;)
Finns en anledning till varför vi bröt med dom, spelar ingen roll om vi fick deff därifrån. Spelar inte med hjärnlösa mongolider tyvärr, inte alla men dem flesta
 

166081

Member
Jag är inte förvånad över att han kom för att leka med dig, snarare är jag förvånad över att du accepterade honom

Äran.....detta okänt på vissa breddgrader...
 

166081

Member
QB1rXU6.jpg


Igår fanns detta på hans profil
Idag är det borta
Kan någon berätta varför?
 

166081

Member
Har du någonsin läst någonstans att jag är stolt över att kunna spela?

Jag vet inte hur man spelar, men jag är visserligen väldigt bra på att hålla ihop en grupp vänner men framför allt på att göra narr av fiender
 

Hyperionz

Active Member
@166081 Nej du är inte speciellt duktig på att göra narr av fiender. Vet inte riktigt hur sarkasm och dylikt funkar i Italien men tydligen har du hamnat lite fel här kompis :(
 

Hyperionz

Active Member
På tala om breddgrader, hur kommer det sig att ert patrask jämt och ständigt dyker upp på SE? Är vi dom enda som är dåliga nog när ni får äta mandingo på ITA eller? :) Har andra pizzabagare mer guld än Ken där hemma eller? :/
 

166081

Member
No non preoccuparti
Il mio sarcasmo funziona alla grande.
Guarda come rispondi.

Stai a rosicà eh?

Hyp Hyp Evviva
 

Hyperionz

Active Member
No non preoccuparti
Il mio sarcasmo funziona alla grande.
Guarda come rispondi.

Stai a rosicà eh?

Hyp Hyp Evviva
Men du.. Bara för att du insåg att du är efterbliven behöver du ju inte byta språk :/
Fokusera du på pastan istället, kanske går lite bättre för dig än här.
 

Hyperionz

Active Member
Du blir inte mindre retard efter varje PM dock. Tror du jag lägger tiden på translate tror du fel :) KYS.
 

SlavKing

New Member
Ja en Tid för slutspel vore trevligt! det är ju sista servern och förstår då inte hur man kan bry sig mindre än som det är nu!
@forsberg lägg i en sista växel nu för sista gången och få denna skiten till sitt slut
 
Topp