Det ryktas att...

Consider

Active Member
Finns bara 1 sak att säga Ezz win ännu en gång så är svenskarna på botten
Tack Hyperionz bevisar igen att han är sämst på svenska communityt
 

Mattiange

Member
ahhahah really ridiculous after all the stuff written here in the forum.
I would really like to understand the real reason for this group ghost ahahaha
 

Brink90

New Member
Bara att gratulera er till en härligt go vinst! Lägger inger inget mer på denna serven längre.
Man har lärt sig nu att vilka man ska spela med! samma spelare 2-3 ggr och de är samma visa ryktas de om!
 

Brink90

New Member
Ryktas att man tydligen blir piss off så fort man anfaller en spelare som är inaktiv i 22 timmar utan att inkalla milis / vishet m.m
Vissa kämpar på även i motgångar.....


Namnlös111.png
 

Geggan

Active Member
Bara att gratulera er till en härligt go vinst! Lägger inger inget mer på denna serven längre.
Man har lärt sig nu att vilka man ska spela med! samma spelare 2-3 ggr och de är samma visa ryktas de om!

HHAHAHAHA, ska komma från rätt käft o_O

behöver fler än 10 fingrar för att räkna hur många gånger du slutat utan att säga något. där man får panik IEa!
 

Brink90

New Member
HHAHAHAHA, ska komma från rätt käft o_O

behöver fler än 10 fingrar för att räkna hur många gånger du slutat utan att säga något. där man får panik IEa!
Då kanske du ska ta reda på lite mer fakta också innan du yttrar dig! Bättre att bli Intererövrad än att spöka som du är känd för!
Så håll bara käften rent ut sagt!
 

Consider

Active Member
haha ni vet ju att de är jag inte direkt som att jag försökte gömma de men om du vill kan jag göra ett annoucment i Sestos forum om att mitt ign är CumDump

Men Geggan är hur som Ghost Boy
 

Raynex

New Member
Ryktas att ledningen börjat på snapsen lite tidigt då julfrid slagits på 24 timmar för tidigt .
Kan vart samma snaps som gjorde så dom glömde slå igång slutspel inom 6 år :D
 
Topp