10 lista bästa spelare

DeletedUser3774

Guest
Teoretisk sett så anser jag att ni bör lägga av och skriva i denna tråd! Detta är en Topp 10 Lista och ingen pajkastning på spelare hit och dit.

Consider - Hyperionz Tack För era listor uppskattas verkligen och kul läsning.

1. Janbertil - Spelar serven mestadels solo och en sjukt aktiv spelare. Mycket trupper har han också vilket är bevisat.
2. Gittan - Ungersk lirare som lirar tillsammans Rolandvagyok, sjukt tajta är dessa två och väldigt trevliga människor. Gittan är en aktiv spelare med mycket OFF och framför allt kan skapa kaos om man är Fi med dom.
3. Rolandvagyok - Roland är också en sjukt aktiv spelare i mina ögon som har mängder med Deff!!
combon mellan gittan och han har funkar bra för dom båda plockar städer lite här och där även försökt på sig FI.
4. Menandros - Är från grunden en Revolt lirare vilket man förstod när murarna kom. Aktiv spelare va han i början. Synd bara att han inte fortsatte för här har vi annars en duktig spelare som kunde gå långt.
5. Axelhe - Denna herre kan jag ibland inte förstå mig på, Han plockar städer/grundar på alla möjliga öar men de är de som gör han lite speciell.
Aktiv spelare från och till och de bästa av allt är när han skickar sina 100 slung på allt och alla och ändå får han utdelning på anfallen så de gäller att inte va inaktiv.
 

DeletedUser3403

Guest
Hyper du är fucking tvärkass, ge fan i att hetsa mot himla när du är så jäkla talanglös som du faktiskt är. enda anledningen till att någon spelar med dig är att din sugardaddy som lägger mer pengar på guld än sina barn kräver att få med dig som någon jävla svans. Sov gött din jubelidiot //Signerat av BB/Lillsven/Phille/Umme/Mumin/Pirre/Teddy/Gratch/Lora/Isark/Himla/samt alla andra som faktiskt är något

Ännu mer pajkastning i fel tråd, sånt gör vi i ryktastråden ;)
Ditt inlägg är INTE signat av spelare för att du skriver det, dom får skriva under på det själva om vi ska ta hänsyn till det.
 

xeet

Active Member
Ännu mer pajkastning i fel tråd, sånt gör vi i ryktastråden ;)
Ditt inlägg är INTE signat av spelare för att du skriver det, dom får skriva under på det själva om vi ska ta hänsyn till det.
Philip har en svart bok där vi alla signat så jo hans inlägg ÄR signat av oss :)
 

DeletedUser3601

Guest
Hyper du är fucking tvärkass, ge fan i att hetsa mot himla när du är så jäkla talanglös som du faktiskt är. enda anledningen till att någon spelar med dig är att din sugardaddy som lägger mer pengar på guld än sina barn kräver att få med dig som någon jävla svans. Sov gött din jubelidiot //Signerat av BB/Lillsven/Phille/Umme/Mumin/Pirre/Teddy/Gratch/Lora/Isark/Himla/samt alla andra som faktiskt är något

haters gonna hate. så är det alltid, här syns de tydligt att ni setat och snackat skit om hyper i er lilla chatt. men ni ska inte prata om att gulda eller köra fulspel. vad jag vet så finns det ingen som prioriterar grepolis framför sina barn. möjligen bara himla. då jag tvivlar på att ni andra har barn. och skulle verkligen tycka synd om dom om ni skulle ha.

hade inte varit roligt att ha föräldrar med så snedvriden verklighetssyn :eek:
 

xeet

Active Member
haters gonna hate. så är det alltid, här syns de tydligt att ni setat och snackat skit om hyper i er lilla chatt. men ni ska inte prata om att gulda eller köra fulspel. vad jag vet så finns det ingen som prioriterar grepolis framför sina barn. möjligen bara himla. då jag tvivlar på att ni andra har barn. och skulle verkligen tycka synd om dom om ni skulle ha.

hade inte varit roligt att ha föräldrar med så snedvriden verklighetssyn :eek:
haha ursäkta men vem är du? HAHAHA
 

DeletedUser3601

Guest
haha ursäkta men vem är du? HAHAHA
Det är oviktigt, däremot är det viktigt att ta upp det ni försöker mörka. att ni är värre än dessa spelare ni försöker smutskasta. tror att det finns fler som tycker om dom. än er. vilket du och ni övriga kommer förneka.

Himla är som en tickande bomb, vilket man sett på nästan alla servrar, åker jojjo i allianserna när han inte får som han vill.
och du, du klagar på allt o alla. att folk guldar osvosv. när du själv gör samma. tål du inte att få stryk av en bättre spelare?
 

Salking

Member
Väldigt mycket prat om vem som är bäst och sämst och skit.

Nu är där ju en nyöppnad revolt server så det bara och kriga på eller hålla käften :D
 

Himladris

Member
haters gonna hate. så är det alltid, här syns de tydligt att ni setat och snackat skit om hyper i er lilla chatt. men ni ska inte prata om att gulda eller köra fulspel. vad jag vet så finns det ingen som prioriterar grepolis framför sina barn. möjligen bara himla. då jag tvivlar på att ni andra har barn. och skulle verkligen tycka synd om dom om ni skulle ha.

hade inte varit roligt att ha föräldrar med så snedvriden verklighetssyn :eek:
Hur fan kan du påstå att jag prioriterar grepo framför mitt barn? Vilken jävla elak sak å säga, far åt helvete!

Å vadå far som en jojjo mellan allianser när han inte får som han vill? När då?

Actium, spelade med Kronofogden i princip hela servern
Baris; spelade med pirres älskerinnor hela servern
Edessa spelade i samma ally hela servern
Kalydon spelade i samma ally så länge jag spelade
vilket jag också gjörde på förra servern
På denna valde jag att lämna å bilda en ny ally tillsammans med Brink för at jag bråkade med Hyper. Vilket visade sej vara ett osmart val då jag i slutändan stod kvar inte bara som forlorare på denna servern, men tydligen också som en snubbe som skiter i sina ungar, är mentalt ostabil, ber folk ta bort sej, aldrig spelar på lag, bara lagar drama, inte har nåt liv. Vaffan även när ni bråkar med varandra så nyttjer ni anledningen till å trycka in skitsnack om mej mellan raderna.
Åter igen, jag vet att jag inte alltid har rätt, jag vet att jag är uppfarande å snedtänder, men nu får det väl fan snart ändå räcka!
Jag vet inte vem fan du är master ex, men du har iaf ingen jävla koll på hur det sätt ut när jag spelat. Du får gärna skriva pm å berätta vem du är å ge mej en grund för att du kastar osanna beskyllningar mot mej, men det gissar jag at du är alldeles för feg för att göra.
 
Senast ändrad:
Topp