Det ryktas...

DeletedUser2937

Guest
Ryktas piri börjat studera spanska på distans. Studierna går som en dans. Tjoohooo vad det svänger om den här kursen:)

 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas min tråkiga översättning skulle ha motsatt effekt på det jag ville uppnå med mitt inlägg. Försökte liva upp stämningen lite så upp och shake that ass :)
 

DeletedUser3352

Guest
Det ryktas att kryddmannen bjuder upp till dans. Själv har man inte direkt rytmen i blodet, inte som PiriPiri i alla fall.
 

DeletedUser3731

Guest
Det ryktas att BB spammar så fort han får ett ks mot sig, kompenserar med spam eftersom pannbenet och skickligheten saknas. : )))))
 

valtupXx

New Member
Ryktas att BB gillar att hetsa när ks väggar, man skulle nästan kunna tro att han glömt vad som hände igår! men då var det inga namnsbyten på städer inte ;)
 

DeletedUser3746

Guest
Det ryktas om att Skånes stolthet ger bort städer när han blivit fredad för IE. Missförstå mig inte, du får ge dina städer till vem du vill och jag klagar inte på JBL för ni tog dem. Men du hade ingen tanke på att den som fick dig fredad får skiten? Skåningarna måste va stolta över dig.
 

jacoblilje

Active Member
Det ryktas om att Skånes stolthet ger bort städer när han blivit fredad för IE. Missförstå mig inte, du får ge dina städer till vem du vill och jag klagar inte på JBL för ni tog dem. Men du hade ingen tanke på att den som fick dig fredad får skiten? Skåningarna måste va stolta över dig.
Hört att nordkoreanerna är stolta över dig också razz ;)
 

DeletedUser3795

Guest
det ryktas att det kommer bli ett sjujävla partaj framöver på denna server för att en viss spelare droppat in på servern
 

DeletedUser3761

Guest
norsk-flagg.jpg
 
Topp