Det ryktas...

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att jag måste missat den servern nogold ansågs vara bäst på :oops:

Och sen vet jag inte vad du rökt på om du anser dig hålla en plats på topp 10 listan för denna världen. Anfaller du ens röda eller går du bara på små bruna städer som babsan?

Röker inte men ryktas att du för övrigt har rätt om mig:) Jag far inte runt med 20-30 skitanfall/dag på vare sig röda eller bruna. Kör inte HKs på folk mitt i natten. Har en energisnål och familjevänlig spelstil. Anfaller enkla städer som jag kan ta. Jobbar hårt för alliansen och badar i kp. Anfaller helst inte utan blåhjälm:) Ger jag mig på ett natt KS så har jag en spion som underlag och försöker lösa det hela med endast ett anfall så ingen ska bli väckt och sur på mig. Som du hör är jag en mjukis och inte alls lika cool som du. Platsar inte på din lista men tar alltid min plats med antal städer på den riktiga listan. Casper varning på mig nu:)


PS. Gold var bäst på:cool: Pella, Sparta och jobbar på bra här.
 

DeletedUser3760

Guest
Det ryktas att... samtliga kan leta sig in i Top-10 fliken och lista upp de bästa, eller varför inte sämsta (umrid) spelarna! Hade varit intressant.
Och ja, även jag ska allt ordna en så småningom, vill ha ett lite vassare intryck av alla spelare först!

Trevlig helg!
 

DeletedUser3173

Guest
Ryktas att det luktar sur Korv o surkål .som ej har annat än göra än att äta muskot o energi dryck med andra nyttiga medel krama om o var fega :rolleyes:
 

jacoblilje

Active Member
dead-swordsman-knight-outside-footage-078736036_prevstill.jpeg


Ryktas att flera massgravar har hittats full med md, samtidigt som brinnande skepp syntas på horisonten
 

DeletedUser3731

Guest
Det ryktas att birligans ledning gör riktigt unkna val.

Gör oss alla en tjänst och sätt novanex i ledningen istället.
 
Topp