Det ryktas...

DeletedUser3751

Guest
haha, Bara bs ;)
allt för att rädda sopan blondi som släpper in ks
Vad gör man inte för sina kamrater
56015fb2cba9d2b24bdd73ab6615ac91.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3789

Guest
Ryktas att Septim är bae, en sån som inte är rädd för att använda "lite" guld för att hjälpa sina alliansmedlemmar :cool:
 

DeletedUser3760

Guest
Ryktas det något ang om den värld som släpps i Februari är belägring..?
 

DeletedUser3620

Guest
Ryktas att jag undrar hur blir det nu? Ska det bli samma sak att duktiga spelare går ihop och vinner världen? :D

Ryktas även att Docprometheus ska komma in och knipa vinsten solo.
 

DeletedUser3620

Guest
Ryktas att det är tråkigt men jag tänkte inte mig ordentligt vad konsekvens skulle kunna vara, naivt av mig att inte förstå det finns alltid toxic stämning och såna typer.

En del av er kanske inte hänger med riktigt men dock berättade jag i discord om min dövhet. Jag tyckte det gör inget om folk utnyttjar min hörsel för att anfalla mig tex nattanfall osv är ok för det är bara spel. Men att håna provocera diskriminera min hörsel känns svårt för mig att spela.
Ärligt det känns jobbigt att få spelglädje, kommer ingenstans ingame när man ska vara tvungen tala om min hörsel för mig.
Det har hänt igen o igen nu bestämmer jag mig att sluta helt är ändå en bra timing för mig också.

Tack för allt o det har varit en ära att fått spela med er som jag umgått mycket med ni vet vilka. Har varit kul o att spela grepo sedan Alfa.
Finns inget mer än ett ord att säga. Adjö.
 

DeletedUser3790

Guest
Riktigt jävla tråkigt att höra Nikke, idioter finns överallt och de flesta tycks ha hittat till just Gp.

DOCK, ska du aldrig ta åt dig av vad dessa säger.

Kom ihåg att dem alltid är smuts och att du alltid är bättre än dem som en mänsklig individ.
 
Senast redigerad av en moderator:

docprometheus

Active Member
Ryktas att det är tråkigt men jag tänkte inte mig ordentligt vad konsekvens skulle kunna vara, naivt av mig att inte förstå det finns alltid toxic stämning och såna typer.

En del av er kanske inte hänger med riktigt men dock berättade jag i discord om min dövhet. Jag tyckte det gör inget om folk utnyttjar min hörsel för att anfalla mig tex nattanfall osv är ok för det är bara spel. Men att håna provocera diskriminera min hörsel känns svårt för mig att spela.
Ärligt det känns jobbigt att få spelglädje, kommer ingenstans ingame när man ska vara tvungen tala om min hörsel för mig.
Det har hänt igen o igen nu bestämmer jag mig att sluta helt är ändå en bra timing för mig också.

Tack för allt o det har varit en ära att fått spela med er som jag umgått mycket med ni vet vilka. Har varit kul o att spela grepo sedan Alfa.
Finns inget mer än ett ord att säga. Adjö.

Du får alltid räkna med att människor kan bete så och så. Men låt inte allting sänkas på grund av några stolpskott med begränsad sinne som utnyttjar människans "defekter" för att försöka göra hål på människans själ framför allt. "Inte komma på nått vettigare och försöka lägga all kort på bordet genom ett dumt pip"

Det är bara att ta denna visdom från en av gp mest hatade spelare :p
 

DeletedUser3790

Guest
Tycker att du ska name-droppa dessa som jävlas med dig Nikke så alla vet vilka råttor vi har att handskas med.
 

DeletedUser3770

Guest
ryktas att både miss nogold och mister borderline kopierat min profiltext. Var är respekten för autenticitet?
 
Topp