Det ryktas...

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att alla undrar vem/vilka som gått med på det skamliga och skandalösa uppdraget att feeda den avdankade popstjärnan Bebe Rexha? Förstår ni inte att hon kommer dö av övergödning?
 

xeet

Active Member
Ryktas att det var stöd från 4 olika allianser när sassy tog en Kronofogds stad, och om man räknar antalet spelare så är ni nog 3 gånger så många som oss men ni räknar ju såklart antalet allianser så ni har nått att skylla förlusterna på :D
 

DeletedUser3575

Guest
Nåväl xeet, ryktas att man kan börja med att ursäkta det hela i att vi möter våra övermän som både besitter mer tid och mer guld än oss. Det kommer ingen sticka under stol med. Men ändå så sitter vi som lika goda kålsupare med flera förbund och utomstående hjälp. Skillnaden? Den kan du nog tänka ut själv :)
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att vi har fem och inte tre förbund/samarbeten. Vårt mål är att ha en pakt med tio allianser innan 2020, höga ambitioner.

Det jag undrar är vilka två av våra samarbetspartners som inte skickade stöd? Sassy får gärna kontakta mig, dags att se över vilka vi samarbetar med.
 

xeet

Active Member
Nåväl xeet, ryktas att man kan börja med att ursäkta det hela i att vi möter våra övermän som både besitter mer tid och mer guld än oss. Det kommer ingen sticka under stol med. Men ändå så sitter vi som lika goda kålsupare med flera förbund och utomstående hjälp. Skillnaden? Den kan du nog tänka ut själv :)
exakt vad jag ville höra :)
 

DeletedUser3760

Guest
Det ryktas fredag :cool:
öl grey.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

docprometheus

Active Member
Ryktas att vi fyrkantiga svennar är rätt låsta att alkoholintag är okej under helger (eller gymnasiet-onsdagar) men "inte" okej under tisdagar, såsom torsdagar utan att bli attackerade av skara pk-indoktrinerade folk ;)

Sverige är ju redan mångkulturellt och massor av specifika alkoholkulturer finns helt synliga tryckta bland oss att det är "okej" med öl på en tisdag eller torsdag :p

(Edit, sorry för eventuellt gramatiks-fel och stavnings-fel och jag ber er vänligen respektera mina gramatiks-fel då jag försöker så gott skriva på begriplig svenska, ej på finska)

Övrigt... Slå ihop er ordentligt, Ge glidaren Sassy och xeet mera problem i servern! Det är inte skamligt med pakter, det kallas att ge ledande allians problem <3

@Trruuusstt Skål!
 

smirmat

Member
Ryktas att vi fyrkantiga svennar är rätt låsta att alkoholintag är okej under helger (eller gymnasiet-onsdagar) men "inte" okej under tisdagar, såsom torsdagar utan att bli attackerade av skara pk-indoktrinerade folk ;)

Sverige är ju redan mångkulturellt och massor av specifika alkoholkulturer finns helt synliga tryckta bland oss att det är "okej" med öl på en tisdag eller torsdag :p

(Edit, sorry för eventuellt gramatiks-fel och stavnings-fel och jag ber er vänligen respektera mina gramatiks-fel då jag försöker så gott skriva på begriplig svenska, ej på finska)

Övrigt... Slå ihop er ordentligt, Ge glidaren Sassy och xeet mera problem i servern! Det är inte skamligt med pakter, det kallas att ge ledande allians problem <3

@Trruuusstt Skål!
Ryktas att hos mig dricker man vare sig man vill eller inte om man har en ledig dag.
 

DeletedUser3574

Guest
Det ryktas att jag använder Gymkortet oftare än betalkortet
training1.gif

Ryktas också att fyra allianser deffat mig i samma revolt, varav en var samma allians som hade revolten.
Intressant server där allianstillhörighet saknar betydelse
smiley-emoticons-kciuki.gif
 
Topp