Veteraner

DeletedUser3575

Guest
Du verkar inte mäta dig med oss som inte guldar hela tiden heller..
 

Joesakic

New Member
tja jag kanske inte är den snabbaste spelaren men brukar ta mej upp i rankingen hyfsat.
Men nu var det inte detta avsikten med tråden så....
 

docprometheus

Active Member
Var med i Alfa, glömde helt bort acc + lösen... började om igen seriöst i servern Phi och vidare med bättre kött i benen :)

Vissa veteraner är vana med äldre GP (Före version 2.0) och brukar som mest vilja spela där förvaltarna är "okej att gulda upp" och ej mera.
 

Joesakic

New Member
Du verkar ju inte ha blivit bättre på dom 10 åren :rolleyes:
jag ser inte ditt nick i listan på den segrande alliansen i alfa, däremot står mitt där och inget kan övertrumfa det, spelar ingen roll hur många världar du står med i segrarallianser så är det fortfarande den första som är den största segern.
 

smirmat

Member
jag ser inte ditt nick i listan på den segrande alliansen i alfa, däremot står mitt där och inget kan övertrumfa det, spelar ingen roll hur många världar du står med i segrarallianser så är det fortfarande den första som är den största segern.

Man är aldrig bättre än den pågående världen, men visst lev du på en 10 år gammal vinst. ;)
 

Joesakic

New Member
Man är aldrig bättre än den pågående världen, men visst lev du på en 10 år gammal vinst. ;)
tja jag är ingen segrare på denna världen men jag är kvar på den med 115 städer och bara en enda stad förlorad så är rätt nöjd med resultatet. förresten så ser jag inte dej i rankingen ;)
 

Geggan

Active Member
tja jag är ingen segrare på denna världen men jag är kvar på den med 115 städer och bara en enda stad förlorad så är rätt nöjd med resultatet. förresten så ser jag inte dej i rankingen ;)
du syns varken i poäng eller kp top 3, så att skryta om en glidarvinst är väl inte så svårt :rolleyes:
 

docprometheus

Active Member
Denna tråd får mina två sista hjärnceller att vilja strypa varandra :)

Ryktas att det var verkligen spännande iakttagelse. Som jag inte ens tagit upp under vetenskapens råd i Universitetet. Kan du beskriva mer närmare begrepp att få sista hjärnceller vilja strypa varandra då enligt evolutionen delade på allting för att DU och JAG ska kunna samtala med varandra här i forumet.

(För reservation, vänligen ta inte upp Apokalypsen, Ragnarök m.m)
 
Topp