Det ryktas...

DeletedUser3792

Guest
Ryktas att även om du verkar vara väldigt narcissistisk så är du inte ensam i ölen vad jag vet. Dessutom är det ren lögn att du bara skickat 1 KS i NB. Bara för att det inte anländer så betyder det inte att det inte skickats.
Ryktas att man undrar vilken salt gruva som får dina tårar, så dem kan få det riktiga premium saltet som enbart en Banner kan producera.
 

DeletedUser3805

Guest
Ryktas att man undrar vilken salt gruva som får dina tårar, så dem kan få det riktiga premium saltet som enbart en Banner kan producera.
Ryktas att jag undrar vad du menar nu. Är inte det minsta saltig, jag har absolut inga problem med natt-ks. Men narcissism är oerhört tröttsamt, även direkta felaktigheter är tröttsamma. Förstår att du inte tycker det då du verkar finna en stolthet i att ha fel om det allra mesta.
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att jag undrar vad du menar nu. Är inte det minsta saltig, jag har absolut inga problem med natt-ks. Men narcissism är oerhört tröttsamt, även direkta felaktigheter är tröttsamma. Förstår att du inte tycker det då du verkar finna en stolthet i att ha fel om det allra mesta.

Ryktas att det är en glädje att höra att du inte har problem med natt-ks.
 

DeletedUser3795

Guest
ryktas att skandalernas konung har blivit en riktig skandal då han förlorade en stad väldigt enkelt inatt.
 

DeletedUser3805

Guest
Ryktas att det är tråkigt att sitta och bygga. Någon som har något bra serietips som man kan kolla på samtidigt som råvarorna skeppas fram och tillbaka? :)
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att skandal verkligen är skandal. Sitter i generna att anfalla under nattbonus & vaska sina egna trupper. Flera spelare bör gå om introduktionskursen som Boefst i samverkan med sitt team erbjuder två gånger varje termin.
 

DeletedUser3751

Guest
strach1.gif
beczy.gif
 

DeletedUser3785

Guest
Ryktas att jag inte är den som vill vara otrevlig på forum, men om jag träffar på Nasto ute på vägen skulle jag ramma skiten ur han
 

nogold

Active Member
Ryktas man dödar servern mer när man spökar.
Ryktas att jag inte håller med även om spöka är bland det lägsta man kan göra mot sin egen allians
Ryktas att förbunden förstör minst lika mycket
Det ser vi ju på sparta där 100 personer går ihop för att döda servern
Folket vill inte spela ryktas det
 

Knaz

Active Member
Ryktas att jag inte håller med även om spöka är bland det lägsta man kan göra mot sin egen allians
Ryktas att förbunden förstör minst lika mycket
Det ser vi ju på sparta där 100 personer går ihop för att döda servern
Folket vill inte spela ryktas det

Ryktas att dom hade planerat IE men han spöka ändå :)

Ja sparta var ju ingen ide att spela med massförbundet emot sig men den här världen är det inte en sida som har massförbund. Det har varit någorlunda lika många spelare på båda sidorna. Här är det ju aktiviteten och skicklighet som avgjort även om det försökts hindrats med guld. Den här kommer dö för att en sida ser ut att ge upp.
 
Topp