Det ryktas...

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Ryktas att jag inte behövt ta bort eller flytta så många inlägg på ett halv år.
Rykten i denna tråden, diskussioner där de hör hemma.
 

DeletedUser3806

Guest
Ryktas att that title is cruelly wrong. If you'd written pasta with olives oil and parmigiano it all would be great
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktas att jag inte behövt ta bort eller flytta så många inlägg på ett halv år.
Rykten i denna tråden, diskussioner där de hör hemma.
Ryktas att du är den absolut bästa och mest aktiva moderatorn sedan gaffel lämnade, big up till dig och roligt att det är någon som bryr sig om sitt jobb <3
Hoppas vi får ha det en lång tid framöver, hört många som hyllat dig både i våra chattar på discord och ingame!
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att min BUFF går ut och rullar på medan jag läser "inloggning för närvarande inaktiverad. Försök igen senare"!! Här sitter jag och försörjer halva innogames med min plånbok, sedan kommer de och saboterar det för mig.

USCH, FY FÖR DETTA SPEL.
 

DeletedUser3812

Guest
Från det engelska forumet:

"Hey guys,

I come bearing sad news regarding En119. Due to some pretty significant technical issues we are having with not only the EN world, but all worlds opened this week across all markets. These technical difficulties mean we unfortunately will need to disable login and registration on all of our newest special worlds until beginning of the next week. We apologize for any inconvenience.

For questions regarding Gold spent etc. please bear with us until we have had a chance to establish next steps. Our support team won't have any news to share before next week, either.

Thank you again.
Richard"
 

DeletedUser3812

Guest
Det har ju vart ett otal buggar som jag har rapporterat och det lär ju finnas fler problem som jag inte sett heller.
 

DeletedUser3448

Guest
Det ryktas att det är helg och ingen på inno pallar jobbar jour, ta det lugnt med supande inno <3
 
Topp