Topp 10 spelare

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
Vad de är bäst på kan ni själva avgöra. ;)
 

DeletedUser3774

Guest
Ingen som är sugen på att göra en Topp lista?
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser3637

Guest
Detta var den tröttaste listan som jag har sett på länge, orkade inte ens att ta med tio personer :p Antar att det var bra initiativ men vi skulle nog överlevt utan den ^
 

DeletedUser3751

Guest
Av någon anledning hamnar Ango/farbror med på de här listorna, dock är han den jag tog mest städer av på Olympia
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser3760

Guest
Följande är en lista på de jag träffat på än sålänge, alltså de relativt nära mig. Den baseras främst på prestation på Pella.

1. nogold. 1a i denna lista, 1a i Anfallare, 1a i Försvare, 1a på det mesta. Stabil som få, enda gången man hittar (henne?) off-guard är när hon badar, och det gör hon inte ofta...;)

2. Chevo. Aktiv såklart, även i mörka tider dyker Chevo upp tidigt på morgonkvisten och bryter belägringar som andra inte ens hunnit notera.:eek:

3. Angouleme. Skön rackare som alltid är med när det behövs, spelar ingen roll om det är off/deff eller något annat. Bra på anfalla!:)

4. Nikeful. Engagerad spelare som har koll på mer än bara grannarna. Växer väldigt fort, vet inte riktigt hur.. Misstänker unik spelstil, vilket alltid är roligt att se!:)

5. Storfjädern. Något inom mig tar emot att ha med honom på listan, då han tvingade sig in på min ö utan att fråga, och sedan ett par städer också..Känns som han glider ur fingrarna på en. Städer får han iaf så en 5e plats förtjänar han allt! :mad:

6. Septim. Trevlig kille, gillar långa mysiga spelkvällar i mörkret (vardagar), följt av brutala helger fyllda med härliga drycker. Offensiv kille, har alltid gott om kp och är redo att bryta i alla lägen! Dock lite mycket hybris från Olympia så hoppas han landar snart igen.

7. Razzzzzz. Hade honom som granne ett bra tag, misstänker att han har ett liv irl också så han flyttade till lugnare öar. Anfaller man honom ska man bara beredd på att ducka trupper tätt inpå, så anfall inte om du ska göra något den närmsta timman. Anfallen studsar fram och tillbaka ett bra tag ;)

8. Nasto. Varit en liten bit bort från mig, men bs-avståndet fungerar ändå fint :rolleyes:. Sitter kvar en del från Olympia då jag minns hur han väckte mig kl 6-7 varje morgon. Dagarna man inte blev väckt var man nästan orolig att något hade hänt. Tvekar på att han sitter på mycket annat än BS, dem verkar han tycka om, men han nyttjar dom till fullo. Bra spelare!
 

DeletedUser3770

Guest
1. Nogold - Pelikantrutarna
Serverns drottning anfaller som ett jehu och jagar motståndets trupper som en besatt. Sätter ks och erövrar fiendestäder som på Fords löpande band och är en stor anledning att Pelikantrutarna i detta nu går 27 + 27 i erövrade städer mot Musk/Björnligan. Leder fortsatt kämpe trots att listans 2a är henne hack i häl i den ranken. Grym spelare som jag alltid uppskattar att spela med
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif


2. Brink90 - Pelikantrutarna
Brink är IOKs högsta höns. Här låses det upp stadsplatser snabbare än en Koenigsegg accelerar och de bränns av minst lika fort. En väldigt erfaren och duktig spelare och ledare som kan allt inom GP. Har haft siktet på 1a-platsen på kämpe i sikte länge nu och är väl bara en tidsfråga innan han tar den. Även här en fantastisk lirare :)

3. Nasto - Pelikantrutarna
Nasto är den som i mitt tycke alltid görs fel på dessa listor, då han alltid hamnar för långt ner! Älskar sina bs nästan lika mycket som han älskar sin sprit och använder dem mer än gärna. Ständigt på mina nerver vilket jag för det mesta uppskattar och alltid kul att snacka med honom. Lyssnar på för mycket Rich The Kid dock..

4. Wasp - Pelikantrutarna
Handplockad utav mig själv, då kan det inte gå fel. Växer väldigt snabbt och är en jobbig jävel för fienden. Besitter stora kunskaper inom spelet på alla dess sätt. En konversation oss emellan slutar alltid med att vi garvar åt de mest absurda sakerna. Fantastiskt kul att spela med dig <3

5. chevo - Indian 2.0
Någon får vi nämna från de andra allianserna och då förtjänar Indianernas starkaste kort ett omnämnade. Ettrig och ful i munnen men väldigt duktig på spelet.

6. Trust - MUSKETEERS
Om någon förtjänar ett litet omnämnade från Musketörerna så är det han med ett jävligt krångligt nick. Inte aktiv enligt 23:50/7 som han själv menar, men ändå bra med aktivitet. Kom tillbaka från sl!

7. Septim - Pelikantrutarna
Kommer garanterat att gnällas över att jag satt ungtuppen så långt ner på listan men men. Älskar att festa på helgerna och ta ie-städer, men samtidigt också väldigt duktig och jobbig att möta, sägs det. Tydligen ganska ny på spelet men ändå en utav de bästa.

8. makarenko - Pelikantrutarna
Alltid snabb ut med sin deff :)

9. Ronnyn48 - Pelikantrutarna
Här finns det alltid en stor flygarmé till hands. Han verkar dock lite irriterad och uppgiven över att aldrig få använda den.

10. Nikkefattar - Pelikantrutarna
Senaste tillskottet i pelikanflocken men ack vilket tillskott. Högt upp i kämpar och nästan alltid aktiv känns det som. Har dock inte tillräckligt bra kläm på dig för att kunna göra dig rättvisa på denna lista :(

Honourable Mentions:

jr rules - Pelikantrutarna
kom tillbaka från sl nu, danske vän
smiley_emoticons_flucht2.gif


Razzzzzz - Pelikantrutarna
Förtjänar väl egentligen en plats bland de 10 främsta

Angouleme - Indian 2.0
Jag vet inte. Ärligt talat.

Finns faktiskt inte så mycket att skriva om denna värld. Hoppas det ändrar sig snart
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser3746

Guest
Razzzzzz - Pelikantrutarna
Förtjänar väl egentligen en plats bland de 10 främsta

Tycker nog de du fick med stämmer ganska bra, vet faktiskt inte om jag platsar på top 10 då jag inte kommer igång men vänta bara
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser3176

Guest
ok som sagt rysk sprit gör att man blir blind samma gäller mina ks dom seglar alltid fel ;) då väntar jag på top lista i den andra värld
 

DeletedUser3778

Guest
Topplista: Terrorister mot Bic


På plats 1 hamnar Wasp,
Är Orädd, även fast man är online. En riktig jobbig hal ål och ger sig inte i första taget. Ljuder anfalls signalen kan man nästan sätta pengar på att det är han som anfaller. Många anfall kommer i tid och otid och gärna till många ställen samtidigt.

(ligger nog bra till på andras listor också om de skulle göra en terroristlista)

----fortsättning följer---
 
Topp