Det ryktas...

DeletedUser3566

Guest
Det ryktas att vår första dominationsvärld är här!
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att jag har längtat
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att jag gillar rödvin, vad tar ni för pris Beastie och co?
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att priset är de städer du kommer förlora. Säger till när du tappat tillräckligt många. Då delar vi en box och firar!
smiley_emoticons_cuinlove.gif

Ryktas att de är lite för billigt med gratis tycker du inte? ;) kan bjuda på bullar och kaffe annars när jag hälsar på? =)
 

DeletedUser3586

Guest
Ryktas ju att jag undrar hur man kan längta till en värld
 

Cspeete

Member
Det ryktas att det inte har gått lång tid in på servern, men redan så har mina favoriter valt att slå sig ner vid mina fiender. Jag kan innerligen inte förstå varför några skulle vilja ta avstånd från mig, helt absurt! Det räcker att titta i vår chatt så ser man hur alla älskar mig (ps, ni i min allians, säger ni emot mig så får ni en roman om varför jag är bäst på MM igen!!). Jag menar, jag är väl en älskvärd person? Iaf säger min mamma det.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att Cspeete inte ska vara ledsen, bättre vara hatad än älskad =) För om du redan är hatad så gör de inget om du tar städer av dem eller retas med alla ^^

Sen anser jag att min lilla lärjunge ska få flyga själv och bevisa att denne spelare kan överlista mig ;)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att jag har hellre 12 timmars än belägringar vars inte är längre än nb är... Hatar när folk som ej förtjänar att ta städer kan göra det pga att de får hjälp av nb eller moral :p
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att allt som är längre än nb är jag för =) Så 8 timmar duger för mig med =)
 
Topp