Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3566

Guest
... att det var på tiden att vi fick en ny värld!
 

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att Nastos Little Phony går för vinst
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att doc tittar runt med stort entusiasm och hoppas att det är flera storallianser som krigar mot varandra om cirka 3-4 månader framför att gå in mot pakter såsom IAP, förbund bla bla... som dödat de flesta tidigare servrar rätt omgående.

Även uppmanar doc er att hålla ihop i nuvarande allians, kämpa för varandra, hitta lösningar inom alliansen. Övriga allianser som håller på och ge upp, försök åtminstone via pm uppmuntra alliansen stå på sig framför att rekrytera sönder och gå rakt in kärnor i kartan!

i tyska Imbros är det cirka 20 större allianser som tittar på varandra. Bara man visste hur spännande det är att ha cirka 4-5 fiender att slåss mot i olika riktningar. Detta är riktiga Grepolis man upplever!

Stå på er! Väx upp per ordentligt! Skapa massor av nervkittlande och nagelbitande krig tills servern stängs ned för gott!
 

DeletedUser3682

Guest
Det ryktes at jeg spiller på denne serveren
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

xeet

Active Member
Det ryktas att mango är en gåva från gud, medans kiwi är något som växer på soptippen ^^
 

DeletedUser3729

Guest
Det ryktas att de finns en nattvakt att se upp för på denna servern
smiley_emoticons_pegasus.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser2764

Guest
Det ryktas att NLP grundar i min ö
Ryktas också att jag är glad för
 

Cspeete

Member
Det ryktas att mango kan vara okej, men inte i för stora doser, för då kanske man tröttnar
smiley_emoticons_kaffee2.gif


Ryktas sedan att personangrepp verkar vara ett välanvänt begrepp som tappat innebörden lite =)

Ryktas även att jag inte visste att Djal hade en egen ö redan
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktas att servern första personangrepp är på G.

Nä jag tänker inte sänka mig till någon sandlåda utan hälsar dig välkommen till servern.
Ryktas att någon är lättirriterad, är det lönt att hälsa dig välkommen? tyska servrarna kanske vill ha dig mer.
 
Topp