Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att istället för att ni ska argumentera om vem som mister vad och hur mycket, kanske ni ska spela spelet och se vem som faktiskt vinner servern istället.
Det är enkelt att säga saker men det är svårare att bevisa det.
Detta är lite så jag uppfattar det just nu och ni ser ju själva hur patetiskt det ser ut:
Jag kommer vinna servern ensam, har inte förlorat EN enda stad som jag inte har gett upp, ni andra suger och alla ni vinner BARA för att ni guldar, noobs, jag tar kronan solo.
smiley_emoticons_lol.gif

Ryktas att detta självklart kommer bli sanning, bara för att jag sa så...eller?
smiley_emoticons_lol.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktes at TNW synes det er helt ok å miste byer i området med rød ring. (Ut fra hva TNW sier, gir de nesten bort byer her
smiley_emoticons_irre.gif
)
Ryketne sier at det er en skam å klare å miste byer i dette området. Ikke alt kan kjøpers for gull
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

Burgunderrød = TNW
IfBEQfU0QgaBzg2G8US6Jg.png
Enligt rykten så är Kortvarig rosa på din karta, borde han passa sig lite extra eller?
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3683

Guest
Japp kan säkert stämma att det resultatet är gällande men då TNW slåss mot både italienarna och stickan samt förut WD som samarbetade med stickan så är det inte ett rättvist resultat =) Vi får se hur det ser ut i framtiden nu när vi vargar har kommit till era bosättningar för att ta städer ;)

Huff da, stakkars TNW, det er ikke lett - da er nok dette grunnen til at TNW trenger en "Spirngpojk" eller flere
(trengte springpojk i gamle WD - har vel hatt noen overløpere fra sticky tidlig i november også - en venn her og et par venner der)
smiley_emoticons_baby_taptap.gif

JA - Ryktes at nå skal flere i TNW - samt kong gull nedover til hav 55 og rydde opp
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser3681

Guest
Huff da, stakkars TNW, det er ikke lett - da er nok dette grunnen til at TNW trenger en "Spirngpojk" eller flere
(trengte springpojk i gamle WD - har vel hatt noen overløpere fra sticky tidlig i november også - en venn her og et par venner der)
smiley_emoticons_baby_taptap.gif

JA - Ryktes at nå skal flere i TNW - samt kong gull nedover til hav 55 og rydde opp
smiley_emoticons_daumendreh2.gif

Ryktas att igen Nina, vi har suttit och diskuterat redan det med spioner etc, försök nästa gång att inte gömma dig direkt när den diskussionen gick emot dig. För måste vi verkligen börja snacka om dig igen som diktator och hur du förstörde för en hel allians och fick en massa att sluta pga din egoism? Känns som om vi redan har gjort det och hänvisar dig att läsa om allt.....

Sen ja ordinärt att kalla mig igen för guldgosse samt kör med spioner... suck låter som om det alltid krävs en ursäkt varför jag är större eller bättre än dem som skriver sånna saker...

Som sagt Bappe i er allians som gör 90 % av jobbet i alliansen är med en guldgosse ;)
 

DeletedUser3448

Guest
Huff da, stakkars TNW, det er ikke lett - da er nok dette grunnen til at TNW trenger en "Spirngpojk" eller flere
(trengte springpojk i gamle WD - har vel hatt noen overløpere fra sticky tidlig i november også - en venn her og et par venner der)
smiley_emoticons_baby_taptap.gif

JA - Ryktes at nå skal flere i TNW - samt kong gull nedover til hav 55 og rydde opp
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
Ryktas att du alltid ska ta upp samma saker gång på gång, det är lättare att läsa av vad du ska skriva än att faktiskt läsa din norska. Du låter som en gammal skiva som hackat upp sig och man bara vill förgöra. Du själv gör ingenting på städerna ni tar. Skriv och tacka dina medspelare att dem kan hålla belägringar istället för att hata på motståndet. Förr eller senare kommer du ångra dig. Du är en extremt vidrig spelare och kommer fortsätta va det tills du hoppar ut ur din drömvärld och ser verkligheten och ber om ursäkt för allt du gjort.
Om du skulle haft någon vidare fungerande ögon ser du klart och tydligt var alla alliansers cores, fronter osv ligger. Men som sagt, vad förväntar jag mig, är ju Nina som kommenterar :rolleyes:
 

DeletedUser3683

Guest
För måste vi verkligen börja snacka om dig igen som diktator och hur du förstörde för en hel allians och fick en massa att sluta pga din egoism? Känns som om vi redan har gjort det och hänvisar dig att läsa om allt.....

Ryktast at du ikke vet hva du snakker om, jeg forlot en allianse, noen ble med. Hva som skjedde i gjenværende ledelse kan ikke jeg svare for.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Blir ikke dette å kaste stein i glasshus???
smiley_emoticons_confusednew.gif
Det har vel vært både alliansen "Namn?", "Söderbröder" og "Twilight imperium"
Nå gjelder vel Namn? akkurat deg som roper ut så høyt om WD.
Så å angripe enkeltpersoner er vel som noen nevnte, det eneste man kan komme med når man ikke har noe mer fornuftig å si, og vi har sett mye stygge ord rettet mot - da kan vi gjerne med trygghet si at dette er folk som ikke har så mye bedre en skit å komme med
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att det är en stor skillnad på vad som hände med Namn? Och vad som hände med WD men det kanske du inte har vett att förstå
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktast at du ikke vet hva du snakker om, jeg forlot en allianse, noen ble med. Hva som skjedde i gjenværende ledelse kan ikke jeg svare for.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Blir ikke dette å kaste stein i glasshus???
smiley_emoticons_confusednew.gif
Det har vel vært både alliansen "Namn?", "Söderbröder" og "Twilight imperium"
Nå gjelder vel Namn? akkurat deg som roper ut så høyt om WD.
Så å angripe enkeltpersoner er vel som noen nevnte, det eneste man kan komme med når man ikke har noe mer fornuftig å si, og vi har sett mye stygge ord rettet mot - da kan vi gjerne med trygghet si at dette er folk som ikke har så mye bedre en skit å komme med
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Hahah ryktas att jag vet exakt vad som skedde, hört att din ålder inte representerar din mognad heller. Du kanske ska kolla med de spelare som du svek vad de anser, juste det har du redan gjort och vad har de sagt? Ja att du är förövaren i denna saga.
Sen angående de andra allianserna var det i ett tidigt skede, kan inte riktigt svara för de allianser jag ej befann mig i men diskussionen angående "namn?" har redan utspelat sig här i forumet så igen drar du upp gammalt groll.

Så länge du kastar skit på spelare som du har gjort och kört med mobbning in-game mot dem tänker jag hänga ut dig här. Vill du få ett slut på den biten? Sluta kalla dem spioner bara för att de inte höll med dig och när du förstörde alliansen att de inte ville spela med dig. Var ett tag sen du var på skolgården och retade mindre personer eller personer du tycktes dig störa dig över men denna gång kommer folk säga ifrån att det du gjorde och gör inte är okej! För det är inte dessa individer som de är fel på utan de är din syn på det hela och har alltid varit.

Tips till dig är, väx upp, lär dig en lärdom och försök att till nästa gång göra saken bättre än vad du gjorde.
 

DeletedUser3683

Guest
Du är en extremt vidrig spelare och kommer fortsätta va det tills du hoppar ut ur din drömvärld och ser verkligheten och ber om ursäkt för allt du gjort.
Ryktet sier at du lilla sprinpojk ikke har mye å komme med. Jeg har overhodet ikke noe å si unnskyld for ovenfor deg i alle fall, om du mener det, ja da står det verre til hos deg enn jeg hadde trodd.

Nå er det da du som har kastet skit om bl.a meg og en til i chat mm. noen reagerte med sjokk over hvordan du oppførte deg. Sendte melding og fortalte dette, samt bestemte seg for å slutte. ¤ Så kanskje det er nettopp du har mye skyld - du lille springpojk
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktet sier at du lilla sprinpojk ikke har mye å komme med. Jeg har overhodet ikke noe å si unnskyld for ovenfor deg i alle fall, om du mener det, ja da står det verre til hos deg enn jeg hadde trodd.

Nå er det da du som har kastet skit om bl.a meg og en til i chat mm. noen reagerte med sjokk over hvordan du oppførte deg. Sendte melding og fortalte dette, samt bestemte seg for å slutte. ¤ Så kanskje det er nettopp du har mye skyld - du lille springpojk
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Ryktas att du är dubbelt så gammal som mig men kanske är det tvärtom?
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktet sier at du lilla sprinpojk ikke har mye å komme med. Jeg har overhodet ikke noe å si unnskyld for ovenfor deg i alle fall, om du mener det, ja da står det verre til hos deg enn jeg hadde trodd.

Nå er det da du som har kastet skit om bl.a meg og en til i chat mm. noen reagerte med sjokk over hvordan du oppførte deg. Sendte melding og fortalte dette, samt bestemte seg for å slutte. ¤ Så kanskje det er nettopp du har mye skyld - du lille springpojk
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Ryktas som ni alla ser ignorerar hon sanningen i mitt inlägg och hoppar på en spelare som inte gillade hennes sett att leda. Hon försöker bli offret i det hela genom att psykologiskt omvända det hela. Hon kommer troligtvis inte svara på mitt tidigare inlägg utan fortsätta att kasta ur sig samma dynga som vanligt. Funkade inte in-game för de flesta så ska inte funka här heller.

Stå upp mot översittarna(de var i samma allians när de värsta delarna utspelade sig)!
 

DeletedUser3689

Guest
Du kanske ska kolla med de spelare som du svek vad de anser, juste det har du redan gjort och vad har de sagt? Ja att du är förövaren i denna saga.

smiley_emoticons_winken4.gif


Ryktas att jag är FD medlem av WD och var helt opartisk när allt inträffade, hade inte något emot varken Wasadu, Nina eller Jerry när allt inträffade.
Kanske har missuppfattat något som ledningen skrev under den tiden då min norska inte är på topp, rätt säker på att jag har uppfattat den delen som jag kunde förstå rätt dock.
Nu kommer en jämförelse på hur ni hanterade situationen jämfört hur jag skulle hantera det (och förmodligen alla som kan tänka klart) skulle hantera situationen, så kan ju de andra säga vilket som var det bästa sättet att hantera situationen, ryktas att det låter kul, yay nu kör vi!
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif


Hur det ryktas att ni gjorde det:
Jerry kommer med förslag om att tvångs IE spelare som inte är så aktiva, små och inte tillför så mycket till alliansen.
Ni börjar tjafsa om det, du börjar böla, går ut ur skypechatten (Vet inte vad meningen med det är när det är en diskussion i ledarforumet?), ni i ledningen säger CYA och lämnar hela alliansen i stycket samtidigt som ni hänger ut jerry.

Hur det ryktas att jag (Och förmodligen de flesta) skulle hantera det:
Jag skulle säga åt honom att det är inte så vi rullar i denna alliansen, om du inte gillar det är du välkommen att lämna, alternativt har vi en röstning inom ledningen.
Om Jerry (I detta fallet) skulle fortsätta att säga saker är inte så svårt att trycka bort rättigheterna alternativt kicka honom.
 

DeletedUser3686

Guest
Om du absolutt ønsker å få dette ut på forum, så kan vi det.
Jeg ville ikke spille sammen med dJUNGELJERRY - det er ingen tvang i dette spillet og jeg bkuker av og til litt gull, så å kaste bort tiden min på en som var en oppvigler og springpojk ønkset ikke jeg og det må jeg ha min fulle rett til. Jeg pyntet på sannheten ovenfor resten av alliansen og forholdt meg til hva den interne krangelen begynte med som grunn for at jeg valgte å forlate alliansen.
Jeg kalte ingen med stygge navn ovenfor resten av alliansen - dJUNGELJERRY derimot hadde nok å si i chatt til deg osv.

Jeg var ikke den eneste som ikke ville spille med han, men det var flere i ledelsen som var usikker og ønsket å spille med han.
Ettersom jeg er diktator - valgte jeg å høre på dette og forlot alliansen, slik at de kunne drive den videre med dem som ble igjen.
(Hva som skjedde etter det kan ikke jeg stå for)
Så altså en diktator ville vel her kastet ut dem som ikke holdt med seg, og drevet alliansen videre??
Kanskje noen skal sjekke dette opp, vet ikke hvilket ord og forståelse dere i TNW bruker.

Jeg har hatt noen PM - det betyr personlig melding - altså er ikke noe for alle.
Jeg har ikke hengt noen ut på skype i felles chat for alliansen meldemmer ol. det har derimot dJUNGELJERRY.

Så kanskje du skal feie for egen dør/ hus/ allianse før du sier noe om enkelt-personer, hva de har gjort og ikke.

Tror videre du skal lete lenge etter å finne noen som ønsker å spille en hel server og se at alt går til helvete når VU kommer -fordi det har vært en "SPRINGPOJK" i alliansen hele veien.

Da vil jeg annse at midten av desember er rimelig tidelig på serveren og at det er fint at man har tatt sine valg så tidlig.
smiley_emoticons_manticore.gif




Uttryck har ändrat form liksom vårt språk, och detta låter som rumsrena varianter av Jösses ryktas det...
 

DeletedUser3681

Guest
Om du absolutt ønsker å få dette ut på forum, så kan vi det.
Jeg ville ikke spille sammen med dJUNGELJERRY - det er ingen tvang i dette spillet og jeg bkuker av og til litt gull, så å kaste bort tiden min på en som var en oppvigler og springpojk ønkset ikke jeg og det må jeg ha min fulle rett til. Jeg pyntet på sannheten ovenfor resten av alliansen og forholdt meg til hva den interne krangelen begynte med som grunn for at jeg valgte å forlate alliansen.
Jeg kalte ingen med stygge navn ovenfor resten av alliansen - dJUNGELJERRY derimot hadde nok å si i chatt til deg osv.

Jeg var ikke den eneste som ikke ville spille med han, men det var flere i ledelsen som var usikker og ønsket å spille med han.
Ettersom jeg er diktator - valgte jeg å høre på dette og forlot alliansen, slik at de kunne drive den videre med dem som ble igjen.
(Hva som skjedde etter det kan ikke jeg stå for)
Så altså en diktator ville vel her kastet ut dem som ikke holdt med seg, og drevet alliansen videre??
Kanskje noen skal sjekke dette opp, vet ikke hvilket ord og forståelse dere i TNW bruker.

Jeg har hatt noen PM - det betyr personlig melding - altså er ikke noe for alle.
Jeg har ikke hengt noen ut på skype i felles chat for alliansen meldemmer ol. det har derimot dJUNGELJERRY.

Så kanskje du skal feie for egen dør/ hus/ allianse før du sier noe om enkelt-personer, hva de har gjort og ikke.

Tror videre du skal lete lenge etter å finne noen som ønsker å spille en hel server og se at alt går til helvete når VU kommer -fordi det har vært en "SPRINGPOJK" i alliansen hele veien.

Da vil jeg annse at midten av desember er rimelig tidelig på serveren og at det er fint at man har tatt sine valg så tidlig.
smiley_emoticons_manticore.gif

Ryktas att du löser detta genom att du lämnar, hänger ut en spelare och gör dolda forumet synligt för alla?

Så här tolkade jag allt som skedde. Du och Jerry var oense angående aktivitet. Jerry ansåg att de som inte tillförde något borde inte få spela med er då bananskal är ett irritationsmoment medans du ansåg att alla skulle få en plats och inte känna sig tvungna att bidra eller vara aktiva. Ni hade 2 olika syn på det hela som sagt. Jerry framför sin åsikt medans du hånar, använder härskartekniker och försöker fördumma honom från att ha en åsikt, vad är en ledarchatt om inte att dela åsikter med varandra? Det du försökte frammana var censur där och när du inte fick din vilja igenom lämnade du alla chatter.
Dagen efter skrev du ihop ett pm där du hängde ut Jerry inför hela alliansen men struntade att ge Jerry samma meddelande. Där du hänvisade att de skulle lämna den befintliga alliansen och komma och spela med dig och de som tyckte som dig. Du körde en kupp mot WD.
Jerry lämnade till TNW det är sant då han och jag hade kontakt angående att han hade tappat lust och tilltro då han hade hängts ut av er(dig) och visste inte vad han skulle göra. Jag erbjöd honom en plats när han lämnade WD efter du hade lämnat. Detta är nu jag fick reda på vilken person du var och vad som hade skett.
En ytterligare allians påträffade som inte alls hade lojalitet eller stötte detta spektakel och resten av medlemmarna i WD tvingades lämna varandra och dela upp sig. Vissa sökte sig till oss och andra till er osv. Jag försökte i detta samband prata med den befintliga stickan ledningen om att försöka återförena WD och lösa detta problem men du hade redan förgiftat deras öron och sagt att Jerry och co var spioner samt detta var en plan av oss i TNW. Där igen förstördes chansen för WD att komma samman och jag själv gav upp hoppet för dem då stickan ville mer tjafsa om bagateller än att få en stor värld med flera allianser.
Dock räckte inte denna historia här utan du skickade till de nya allianserna som bildas att du var ett "offer" i det hela och jerry var den som förstörde alliansen och inte du. De trodde inte dig och bad dig att dra åt H....!

Som du ser fortsatte du där. Jerry har inte hängt ut dig i vårt forum osv och jag tror jag är en utav de få som fick se hela historien då han litade på mig. Har inte använt de emot någon utan försökte ställa allt tillrätta. Du däremot fortsatte och kallar honom nu öknamn i forumet och trycker ner på honom. Känns det rättvist för dig? moget? Du är 40 och kan ha ett barn i hans ålder(potentiellt) skulle du behandla denna på samma sätt? Att mobba och trycka ner spelare är inget jag stödjer speciellt när inte den spelaren ville enbart alliansens bästa(enligt sitt tycke).

Så jo jag vet vad som skett, sett era konversationer, sett alla pm och sett alla meddelanden. Jag vet exakt nu vad som har gjorts så tro inte att du och någon annan utifrån de materialet jag har kan ändra min åsikt. Du förstörde en allians, gjorde så spelare tvingades välja att antingen kriga mot varandra eller sluta samt du mobbade en spelare in-game. Tycker det är ruttet av dig och jag tvingar inte dig att dra upp det utan jag vill att du slutar med denna mobbning för vem vet vad du har sagt som jag inte har fått se än? Vilka ord eller personer du försöker intala om vad som sker eller ej.

Så sluta påstå att jag har haft en spion hos er då de har jag inte. Det ironiska i detta är att du försvarade de mindre aktiva men kastade sedan 90 % av din allians i skiten. Och du anser du har handlat rätt? bah.... du är enbart en egoistisk småsint människa, eller dina handlingar har talat för det iaf. Kanske onödigt med påhopp men talesättet "fight fire with fire" behövs nu och jag skyr inga medel att använda.
 

DeletedUser3681

Guest
Rykten sier at Salwater ikke har noe med hva som skjedde i WD, og om det er sant at noen har gitt innsyn i interne forum, så er dette gjort av ledelsen som var igjen. ¤ før de også forlot.
smiley_emoticons_sleep.gif


Alle som har spilt før vet at alliansen kommer og går i starten av en server. Slik er det bare, tåler man ikke det, bør man gjerne ikke spille GP.
smiley_emoticons_idea2.gif


Ryktes at det kan være lurt å spille i stedet for å miste kontrollen/ la seg distrahere
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Uansett, så våknet vi i Sticky opp til 2 nye byer i dag (21/12) - tatt fra TNW og det synes jeg var kult
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Ryktas att jag visste att du enbart är en skit snackare och kan inte stå för din skit! Tycker det är sorgligt och skam för dem som stöttar dig i denna affär. Som sagt detta är inte en sprint utan ett marathon. Vi rensade bort er enkelt från vårt core få se om ni kan göra detsamma.

Grattis TNW till att vara den nyaste av topp allianerna som når snart först till 1 miljon gränsen i kämperanken, 2an har en bit kvar om de ens når dit :p
 

DeletedUser3681

Guest
Edit: Ps om jeg har mobbet noen - dJUNGELJERRY med pm ol. så har ikke jeg sendt han PM, bare til info - da har noen manipulert med deg. Eneste jeg sender PM med er folk jeg gidder å ha en dialog med - han var ikke en av dem.

Ryktas att du igen fördummar dig! Nej du skrev saker bakom hans rygg och försökte trycka ner honom så. Det är mobbning med.... Suck! Ibland undrar man hur du tänker?

Edit: Hjälper inte att ta bort din kommentar när jag har citerat....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3683

Guest
Ryktas att du igen fördummar dig! Nej du skrev saker bakom hans rygg och försökte trycka ner honom så. Det är mobbning med.... Suck! Ibland undrar man hur du tänker?

Edit: Hjälper inte att ta bort din kommentar när jag har citerat....
Jeg er rimelig sikker på at du gjerne snakker om andre bak deres rygg, det kan gjerne være så enkelt som at du snakker om en du arbeider med - om en annen du arbeider med. Eller du snakker med en du har hatt en eller annen relasjon til om en annen - er det mobbing, så bør du sjekke opp betydningen av mobbing.
Men ut fra dette du sier: har jeg mobbet dJUNGELJERRY fordi jeg har hat PM med Norske: Drake og Miosis, i så fall er dette bare morro.... lol....
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktes at dJUNGELJERRY har mobbet meg, han har snakket skitt om meg bak min rygg inne på gamle WD skypen for hele alliansen, han har snakket bak min rygg i ledelsesskypen etter at jeg forlot den og bare forholdt meg til spillet.
Huff jeg er så lei meg
smiley_emoticons_frown.gif


Men Saltwater - ut fra det du sier, så er det faktisk du og flere som nettopp har mobbet meg - eneste jeg viste ikke om at dere holdt på bak min rygg - takker for info - må nesten tørke litt tårer nå
smiley_emoticons_frown.gif
Ryktas att du inte ska trampa någon på foten från första början och sen fortsätta. Då får du skylla dig själv, tror du jag vill att andra ska spela med dig utan att de vet vad du är för någon tyrann?
 
Topp