Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3684

Guest
Ryktas att mina ögon blöder efter fööööör mycket norska. Tack för mig.
Kanske kommer tillbaka när jag accepterat Norge som ett grannland.

Ryktas at Norsk og Svensk egentlig er det samme:))
smiley_emoticons_viking.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att jag undrade vart min lilla ögonsten Bosnjak hade försvunnit, men roligt att han är tillbaka. Vill han kanske ha en liten blixt i julklapp? Du föll ju också trots allt ner från himmelen så känns passande :p
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att jag undrade vart min lilla ögonsten Bosnjak hade försvunnit, men roligt att han är tillbaka. Vill han kanske ha en liten blixt i julklapp? Du föll ju också trots allt ner från himmelen så känns passande :p

Ryktas att BosnjaK ännu inte är där nere med parasiterna på jorden, han letar fortfarande efter en landningsbana.

Jag finns alltid där. Försvunnit, det har jag aldrig gjort. Oroa dig inte, du har inte förlorat mig ännu.

Ryktet går att du saknar mig ;)
 

DeletedUser3683

Guest
istället för att sitta och klaga på forumet kanske ni ska och köra hårdare och bevisa att ni är så mycket bättre än alliansen som "skulle gå under" utan sitt guld.

Rykest at på noen få timer etter denne dialogen på forum - mistet nettopp denne toppalliansen - TNW 2 av sinebyer.
smiley_emoticons_grepolove.gif

tok91xo8To6Rr-EVmdiymg.png


Mulig alliansen nå er tom for gull og ikke får gullet frem BS??
Ryken var ikke at man er imot gull, men at noen ikke ville klare seg uten gull.
smiley_emoticons_baby_junge2.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att oj vad duktiga ni är. Tanken kanske inte har slagit dig att vissa belägringar väljer man inte att bryta av olika skäl.
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att Nina igen missar att Bappe i er allians guldar som tog ena staden ;) han är troligtvis en av dem som använder flitigast sitt guld på servern =)

Men ja att sitta och fortsätta prata om guld är ju bara pinsamt :p
 

DeletedUser3683

Guest
Ryktas att Nina igen missar att Bappe i er allians guldar som tog ena staden ;) han är troligtvis en av dem som använder flitigast sitt guld på servern =)

Men ja att sitta och fortsätta prata om guld är ju bara pinsamt :p

Ryktes at det må være pillig å ikke fortstå forskjellen på at noen spillere må gulle for å klare seg, og det å bruke gull.
Ryktet er at noen må gulle frem byplasser for å klare seg - mens de som kun bruker gull, kriger normalt for å få seg byplasser.
Noen må gulle frem BS for å få et overtak - eller så taper de byer osv. Det er =
smiley_emoticons_baby_junge2.gif

Det ryktest at det er skikkelig tabbe å miste by midt i kjernen og det var TNW som mistet den.
smiley_emoticons_steckenpferd.gif

Ryktes at spillerne i TNW sov på sin vakt.

Å gulle er helt ok, måtte alle gulle - slik at spillet blir videreutviklet enda mer. Det er ikke det som er saken.
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att vi inte har förlorat en stad i VÅR kärna? Om du inte visste det så har olika allianser olika kärnor och olika prioritet på vilka städer som måste räddas och vilka man kan släppa för att spara trupper för viktigare brytningar ;)
Eller?
smiley_emoticons_baby_junge2.gif
 

DeletedUser3681

Guest
Hahha ryktas att jag vet inte vad Nina pratar om? :p Tror hon har virrat bort sig själv. Men ska försöka som vanligt trots språkskillnaderna.
Jag förstår inte vilka du syftar på i TNW som enbart guldar SP, jag ligger 3a i kämperanken och av de som har anfalls kp är enbart 2 av dem från stickan och resten är från TNW. Jag är en av de få som inte har använt en enda SS för fler kp heller.
Dock är det enbart idiotiskt att tro att de är smartare att i starten inte utnyttja OS för att nå nya kulturnivåer. Har man inte råd så har man inte det, inte mitt fel att jag kanske har lite mer pengar att spendera än andra.

Sen denna kärna vi miste dessa städer? Vilken kärna var det? Eran egna eller gamla WDs? Ja Nina ser nog saker som ingen annan ser ^^

Men du påstår att du tycker guld är ok men alla dina kommentarer och dina fränders handlar om guld? Tror aldrig på någon svensk server folk har grinat så mkt angående guld och då har det funnits världar där mer guld har använts än denna. Tror inte denna slår någon värld sen Tau när "köp direkt" funktionen kom, och då har jag spelat på de flesta med ;)
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att Bappe är en av de som guldar mest på servern.

Har fan lust att få forumadministratören att bannlysa norska på forumet, är värre än när någon väljer att lägga pest på mina städer.
 

DeletedUser3683

Guest
Ryktes at TNW synes det er helt ok å miste byer i området med rød ring. (Ut fra hva TNW sier, gir de nesten bort byer her
smiley_emoticons_irre.gif
)
Ryketne sier at det er en skam å klare å miste byer i dette området. Ikke alt kan kjøpers for gull
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

Burgunderrød = TNW
IfBEQfU0QgaBzg2G8US6Jg.png
 

DeletedUser3681

Guest
hahah ja detta ligger i ert område? :p Snälla Nina försök iaf ha bra kommentarer mot oss :p

Vårt område ligger i nordväst om "krysset" och finns inte ens på bilden ^^ Därför ryktas det att denna bild inte alls ger en bra visande bild. Ni har torskat städer med upp i norr mot oss både som stickan och som gamla WD.

Men ja jag känner att jag nästan tappar hjärnceller när jag försöker kommentera dessa saker då du är helt bakom flötet just nu :p
 

DeletedUser3683

Guest
Ryktene sier at TNW har så lite byer i dette området, at det er helt i orden å miste byer her.
Om vi ser på kartet - ser det da ut til at TNW faktisk har en hel del byer i dette området eller bør jeg hente frem brillene??
smiley_emoticons_irre.gif

Ryktene sier at de fleste alliansen helst ikke ønsker å miste byer, stor-alliansen TNW har vel mistet 6 mot 5 til Sticky
smiley_emoticons_grepolove.gif

Det er flaut det
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att din kommentar inte är ett rykte först och främst.
Ryktas att det är väldigt lätt att se igenom när folk inte har några argument, de börjar använda andra metoder, så som att slåss eller som i detta fallet lägger upp en video. Jösses, om du inte har något bra att säga, säg ingenting.

Peace out again
smiley_emoticons_winken4.gif
Kommer bara hit för att läxa upp folk som använder sig av idiotiska argument eller osanna svar, undra varför jag är här så ofta??
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktet säger att den till längst i vänster i bild ligger under ert område eller ert "core".
Den andra centrerade i bild är i ingenmansland om man vill så säga men den ligger bredvid ert "core" och mil bort på en långsam värld som denna för oss i vårt "core".

Säger inget emot att ni tog dem då ni gjorde det fair och är TNW som sjabblade till det och inte lyckades få upp rapporter snabbt nog etc för att bryta men det står för oss =)

Japp kan säkert stämma att det resultatet är gällande men då TNW slåss mot både italienarna och stickan samt förut WD som samarbetade med stickan så är det inte ett rättvist resultat =) Vi får se hur det ser ut i framtiden nu när vi vargar har kommit till era bosättningar för att ta städer ;)

Ryktas att ninas 2 första påståenden igen är idiotiska men det sista var ett helt okej rykte från hennes sida som jag gladeligen svarar på,forsätt så =)
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att jag enbart trodde att Nina skämtade först men hon verkar vara faktiskt vara väldigt bakom flötet
smiley_emoticons_mttao_schuetze.gif
 
Topp