Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3700

Guest
Det ryktas att...
MlLFrIN.png
Ryktas att jag inte har särskilt bra koll på vad alla snackar om men oavsett var denna jävligt rolig! (Ja jag vet att vi spelar i samma allians, rolig ändå)
Ryktas även att jag tycker det kan räcka med smutskastning mot enskilda individer! Trashtalk är alltid roligt och uppskattas men verkar som att folk tar saker lite för seriöst
 

DeletedUser3689

Guest
nu fokuserar vi på spelet så tnw kan fortsätta gulda..annars går dom ju tyvärr under men återigen är de väl svårt att svälja den kulan så någon skit lär jag väl få tillbaka
For real? Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vet om att TNW guldar en del, i alla fall vissa spelare, men det betyder ju inte att dom inte har någon skicklighet?
Att du allvarligt tror att dom skulle gå under utan guld visar på hur okunnig du är på spelet och inte vet när en spelare är bra.
Lär dig tåla lite stryk och sluta vara en sån dålig förlorare, du ser bara löjlig ut när du skriver sådär.

Tack för mig, går tillbaks till min grotta nu, finns gott om plats där nu när sticky har tömt den ;)
 

DeletedUser3565

Guest
For real? Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vet om att TNW guldar en del, i alla fall vissa spelare, men det betyder ju inte att dom inte har någon skicklighet?
Att du allvarligt tror att dom skulle gå under utan guld visar på hur okunnig du är på spelet och inte vet när en spelare är bra.
Lär dig tåla lite stryk och sluta vara en sån dålig förlorare, du ser bara löjlig ut när du skriver sådär.

Tack för mig, går tillbaks till min grotta nu, finns gott om plats där nu när sticky har tömt den ;)

punkt
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser3683

Guest
Ryktast at bruker "S" og bruker "J" er så ute på bærtur at han likegreit kan starte en dialog med seg selv her med de 2 brukerne.
smiley_emoticons_panik4.gif

Videre ryktes det at det stemmer at noen hadde gått under uten gull. Det ryktes at gang på gang må noen gulle frem BS - om ikke hadde noen mistet mange byer, videre sie det sitt når folk må sette seg i SL for å inadle egne byer - og alt dette i en og samme allianse ryktes det.
smiley_emoticons_baby_junge2.gif
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att jag för engångsskull håller med NinaB. TNW är en allians som skriker guld, vilket är tragiskt. Hade man inte kunnat gulda fram enheter & byggnader kan jag lova att Sticky Fingers skulle dominera servern. Ryktas att man behöver betala 500 guld för att komma med i alliansen, går ju att diskutera det..

Vilken ögonöppnare det här är.
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktas att allt hat mot att folk guldar är helt onödigt. Ska man behöva dra upp lite punkter igen?
För det första, tjänar dem inte pengar på server finns det ingen anledning för inno att hålla den uppe. Så bara där kan vi ju sluta diskutera guld.
För det andra får folk göra vad dem vill med sina pengar. En utekväll för 1000+ eller att man lägger in guld för 800 anser jag är ens eget val och man kommer ingenstans att försöka hata på folk som guldar.
För det tredje så visar det i slutändan skills>guld om vem som vinner servrar. Du kan inte direkt köpa timing, skills och aktivitet med guld vilket är det viktigaste.
För det fjärde, köp eget guld om det nu är så hemskt att möta folk som "guldar". Eller för snål för guld?
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att det var ett misstag att ta in det kontot ^^ Skev i en annan del av forumet så tyvärr fel konto men det är mitt konto iaf Jamson.

Sen vem denna spelare är som går under utan guld får du gärna förklara? Hoppas det inte är mig du syftar på då ni inte har försökt skicka ks samt medtanke på er tajming bör ni nog träna lite till innan ni kan gå an mig, men ni får gärna bevisa motsatsen =)

Sen ja visst vissa klagar på guld hela tiden och känns ganska tjatigt med denna diskussion....
De som är "bäst" enligt grepolis är de med aktivitet och tid att spela. De andra som ej har den tiden kan köra med guld för att täcka den biten och de som kör med båda är livsfarliga. Dock de som inte har något är enligt mitt tycke en börda för sin allians och måste då ha erfarenhet att täcka upp annars blir de oftast inte långrandiga med sina städer på öar.
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att allt hat mot att folk guldar är helt onödigt. Ska man behöva dra upp lite punkter igen?
För det första, tjänar dem inte pengar på server finns det ingen anledning för inno att hålla den uppe. Så bara där kan vi ju sluta diskutera guld.
För det andra får folk göra vad dem vill med sina pengar. En utekväll för 1000+ eller att man lägger in guld för 800 anser jag är ens eget val och man kommer ingenstans att försöka hata på folk som guldar.
För det tredje så visar det i slutändan skills>guld om vem som vinner servrar. Du kan inte direkt köpa timing, skills och aktivitet med guld vilket är det viktigaste.
För det fjärde, köp eget guld om det nu är så hemskt att möta folk som "guldar". Eller för snål för guld?

Ryktas att jag gärna går ut med dig på krogen, min budget är mindre än 1000:- ska du veta! Har endast råd med två fatöl av den billigaste sorten. Brukar sedan avsluta kvällen med en hamburgare. Den totala kostnaden hamnar på ungefär 200:-.

Hur fan tror du att jag då ska ha råd med guld för 800:-? Är ju inte samma förutsättningar för alla!
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktas att jag gärna går ut med dig på krogen, min budget är mindre än 1000:- ska du veta! Har endast råd med två fatöl av den billigaste sorten. Brukar sedan avsluta kvällen med en hamburgare. Den totala kostnaden hamnar på ungefär 200:-.

Hur fan tror du att jag då ska ha råd med guld för 800:-? Är ju inte samma förutsättningar för alla!
Ryktas att om man har förutsättningarna är det klart man använder dem :)
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att du har helt rätt Jerry =) De som anser guld är det som avgör har nog inte spelat en hel server eller har erfarenhet där ^^
 

DeletedUser3572

Guest
Utan guldköp inget GP så är det bara att konstatera det konstigt att alla inte fattar :cool:
 

DeletedUser3681

Guest
Utan guldköp inget GP så är det bara att konstatera det konstigt att alla inte fattar :cool:

Ryktas att folk förstår inte den biten ^^ Samt de som klagar på guldare har inget emot det när dessa spelare hjälper dem med sitt guld ^^ Kallas för dubbelmoral :D
 

DeletedUser3683

Guest
Ryktene sier at jeg ikke er imot gulling.
smiley_emoticons_grepolove.gif

Ryktene jeg har hørt, gjaldt noe helt annet en ovenstående.
smiley_emoticons_cyclops.gif
 

DeletedUser3388

Guest
*suck* alltid kommer denna diskussion om guld upp, jag har spelat flera år utan/minimalt med guld (ett exempel är Tau där jag köpte guld för första gången när det inte var länge kvar på servern). Jag har alltså varit på båda sidor av guld vs icke guldare, vilket jag tror många har, javisst kan det vara irriterande att möts guld men istället för att sitta och klaga på forumet kanske ni ska och köra hårdare och bevisa att ni är så mycket bättre än alliansen som "skulle gå under" utan sitt guld. Ni glömmer också att som Ronnyn sa så skulle spelet inte finnas utan att folk köper guld, jag stöttar helst inte Inno eftersom att jag tycker att de är ett undermåligt företag gällande många saker men jag har skaffat många vänner som jag pratar med dagligen tack vare detta spel. Om spelet har en premium funktion så är det ju självklart att folk kommer använda det, men då är ju inte felet på personen utan på spelet. Don't hate the player, hate the game, som det heter. Ryktas det i alla fall...

EDIT: Ser nu att det var en del stavfel och fel formuleringar här men orkar inte redigera det så det får stå som det står ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3689

Guest
*suck* alltid kommer denna diskussion om guld upp, jag har spelat flera år utan/minimalt med guld (ett exempel är Tau där jag köpte guld för första gången när det inte var länge kvar på servern). Jag har alltså varit på båda sidor av guld vs icke guldare, vilket jag tror många har, javisst kan det vara irriterande att möts guld men istället för att sitta och klaga på forumet kanske ni ska och köra hårdare och bevisa att ni är så mycket bättre än alliansen som "skulle gå under" utan sitt guld. Ni glömmer också att som Ronnyn sa så skulle spelet inte finnas utan att folk köper guld, jag stöttar helst inte Inno eftersom att jag tycker att de är ett undermåligt företag gällande många saker men jag har skaffat många vänner som jag pratar med dagligen tack vare detta spel. Om spelet har en premium funktion så är det ju självklart att folk kommer använda det, men då är ju inte felet på personen utan på spelet. Don't hate the player, hate the game, som det heter. Ryktas det i alla fall...
Där satt den.
 
Topp