Det ryktas...

DeletedUser3079

Guest
Okej, om du inte vill hjälpa så gör inte det. Får väl ta honom själv, tänkte bara om du ville ha en bit av kakan.

Kommer vara enkelt, ska bygga mycket svärdsmän nu så att han får smaka på mina trupper - snart ett koloniskepp också, haha.
du vet väl att svärd är deff .. tillsammans med båg mm ...off enheter är slung , ryttare mm ...hopliter och stridsv är till både mm...Be om hjälp ( alla vi har fått hjälp) och ha koll på trupper vad kan man göra med dem. Du som är bättre du skulle veta redan det
 

DeletedUser3664

Guest
du vet väl att svärd är deff .. tillsammans med båg mm ...off enheter är slung , ryttare mm ...hopliter och stridsv är till både mm...Be om hjälp ( alla vi har fått hjälp) och ha koll på trupper vad kan man göra med dem. Du som är bättre du skulle veta redan det
Jahaaaa, men nu när jag vet det här kommer allt att gå smidigare, tack!
 

DeletedUser2483

Guest
Du blandar filmen med livet .Du tror att ner man träffar man måste slå varandra?Du kallade Huddinge din stad typ att du vet vart jag bor och jag skrev min adress. Violence har inget att göra här t.o.m mot dig som du skriver igen om min familj .Du är best skriver du hela tiden och jag svarar igen : tror du om jag bryr om det!?Jag njuter spelet och så skulle du göra med

Ryktas att du svarar oregelbundet med frånvarande kommentarer men tror du har lärt dig något. Gör aldrig om det att be folk om adress och så. Det lönar sig inte det lovar jag och du kan själv råka illa ut.

Nu har jag tröttnat på dig och denna diskussion så lycka till med allt =) Har haft roligt i detta spel sen beta tiden så en spelare kommer inte förändra det ;) lita på det!

ha en bra kväll!
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att jag tackar för mig på denna värld och med grepolis i allmänhet. Tiden och lusten försvann drastiskt på denna värld efter en del incidenter man fick reda på i helgen. Trodde faktiskt det fanns mer heder och att detta fenomen avskyddes av allmänheten men jag är väl ensam om den delen med.

Lycka till alla i framtiden och hoppas folk inte fortsätter att sitta bakom skype konton och kalla mig öknamn ;) Visa det istället på spelet att jag är en sådan dålig spelare som ni påstår(väntat hela servern) =) Har inget emot någon personligen och hoppas verkligen ingen har mått dåligt över mitt uppförande genom åren här.

Lycka till nu och jag kan nog med stor säkerhet säga att denna värld är död/avgjord innan oktober startar.
 

DeletedUser3343

Guest
Nej, men vad säger du?? Ska du lämna oss?
smiley_emoticons_frown.gif

Vem ska nu skriva fina texter och sätta alla på plats med fakta och retorik?

Jag kommer utan tvekan att sakna dig Jamson. Det har varit en ära att få strida vid din sida, men också emot dig. Hoppas det kommer gå bra för dig i framtiden för det förtjänar du så som du har hållit ställning på alla världar du varit på. Ingen slår dig, oavsett vad. För det är ingen som kan detta spel som du, av de som spelar just nu
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser2143

Guest
Tror nog att den personen som var spion i våran allians! har totalt dödat den här servern! så grattis till ditt fina arbete.
Tänk på hur många det är som har lagt ner tid och pengar, för att spela detta trevliga spel" när det spelas med fairplay"
Men hur enkelt det är att totalt rasera det genom att fuska! jag jämför det med dopingen som förekommer inom idrotten! hur kul är det för de som inte fuskar eller gör något som är enligt etik och moral felaktigt! att förlora mot en som gör allt som är fel för att vinna.
Det är just det som har skett nu! hoppas att Inno finner ut vem det är, och bannar den personen för alltid!
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att jag håller med dig Lars. Tyvärr är de enda som vet vem spionen är den alliansen som tog infon =) Ryktas att den alliansen tyvärr kommer nog hålla den hemligheten då de nu är för upptagna att slå sig om brösten för att de "krossade" oss ^^
 

DeletedUser3494

Guest
Vem har haft spioner.
Det är helt vansinniga rykten av någon som inte vågar kliva fram o visa på vem har haft spion och vem har varit spion
Skitsnack och illvilligt pratat skadar bara de som sprider det
 

DeletedUser2483

Guest
Vem har haft spioner.
Det är helt vansinniga rykten av någon som inte vågar kliva fram o visa på vem har haft spion och vem har varit spion
Skitsnack och illvilligt pratat skadar bara de som sprider det

Ryktas att du måste skämta? Har en massa bilder utav konversationer där folk erkänner samt när allt formades. Kan argumentera för detta men väljer att inte göra det nu(ifall ni inte vill) för att inte hänga ut folk då den enda personen jag vill hänga ut om jag kan är den ifrån vår allians som gav er info.
Så du/ni får avgöra själv om jag ska bomba all info om detta samt ert omogna beteende angående andra spelare på skype(ja jag har sett samt hört vad du och andra skriver om mig och så, man undrar faktiskt om jag är äldst i detta community).
Så sluta nu med att sprida falsk propaganda då du vet inte riktigt vad du ger dig in i dragoon.
 

DeletedUser3148

Guest
Tänker inte ge mig in i någon diskussion då det inte verkar vara lönt så som det ser ut nu. Dock alltid tråkigt när folk spökar sig då det alltid är en förlust för varje server så hoppas att denna server inte har fått någon att sluta med grepolis samt önskar er alla lycka till i framtiden vad ni än tar er för er.
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att jag håller med Ruina men jag tror tyvärr att denna server redan kan rusha till UV då det enbart kommer vara en allians kvar nu. Men kan ha fel och folk kan ändra sig i sista minuten och för serverns skull kanske det är bäst så.
 

DeletedUser3615

Guest
Ryktas att det alltid är synd när en jämn värld går över till en död värld efter spioner och spöken :(
 

DeletedUser3387

Guest
Ryktas att vi aldrig ens varit i närheten om att få höra vad ni har sagt i era skype chattar eller forum.. men att ni kan veta information från våra chattar är ju helt fantastiskt, att ni gör det. Vad jag vet är ingen från TNW i våra chattar..men önskar er som slutat spela, en god fortsättning på året och även alla andra på servern. Och vi tar absolut inte ut någon seger i förskott, det vet ingen, hur det går, innan UV är klart...
 

DeletedUser3523

Guest
Det ryktas även om att TNW hade spioner hos oss för några månader sen, vi valde dock att fortsätta spela och inte spöka. Vi fick aldrig reda på vart vår info läckte, men då var det minsann inge gnäll från fi, allt frid och fröjd..
Tråkigt när motstånd försvinner, kanske man kan börja offa lite?
Ha det bäst alla
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas även om att TNW hade spioner hos oss för några månader sen, vi valde dock att fortsätta spela och inte spöka. Vi fick aldrig reda på vart vår info läckte, men då var det minsann inge gnäll från fi, allt frid och fröjd..
Tråkigt när motstånd försvinner, kanske man kan börja offa lite?
Ha det bäst alla

Ryktas att du får gärna hänvisa vilken info vi hade fått tag på! Annars är detta förtal och är ett brott enligt svensk lag ryktas det om ;) Samt hade ni kontaktat mig angående denna bit hade jag kunnat bistå er men ni gjorde aldrig det och försökte gå runt hierarkin i alliansen så valde att inte ta upp det i efterhand då det är er skyldighet att kontakta mig om ni vill ha min hjälp(jag vet att detta dök upp när jag var på semester). Vi tog dock kontakt och vissa nekade hos er medans andra sa att det fanns info(mörkläggning??).

Sen Malva skrev inte du detta i er skype?
Den 2017-09-24, 13:56 skrev Anja L (Malva):
> Dock kom ju info om offensiven... men jag ska tala med honom

[2017-09-24 13:53:31 | Redigerat 13:53:54] Anja L (Malva): Jo han förvarnade oss..om offensiven

Så din kommentar....
Ryktas att vi aldrig ens varit i närheten om att få höra vad ni har sagt i era skype chattar eller forum..

.... känns lite som ett hyckleri ifrån din sida?

Sen som sagt kan vara misstolkningar mellan parter hos er men detta är anledningen varför jag lämnar då jag tappade helt lusten att skapa en värld med 2 allianser som slåss emot varandra under dessa premisser. Som sagt jag kanske har misstolkat det och situationen spårade men jag är trött på att vara paranoid och det var mitt val att sluta på denna värld trots att jag låg före de flesta i er allians med minst 30 SP och en stark tillväxtkurva.

Som sagt har spelat sen Beta tiden och någon gång tröttnar man och orkar inte med allt skit som försegår. Ni får gärna kalla mig för noob att jag lämnar(störst på världen innan det och troligtvis en av de med mest erfarenhet) eller att jag är feg för att jag spökar(då jag inte har förlorat en enda stad till er trots att jag ligger vid er front) eller att jag är en "tönt" för att jag inte orkar med den här skiten(att man får öknamn för att man står för sina principer). Folk slutar hela tiden och ja jag kan vara ärlig att jag inte orkar att bli väckt mitt på natten av att appen plingar men inga anfall(behöver inte vara ni) när jag om några veckor ska skriva min kanditatuppsats och tiden är ringa eller att behöva sitta och bråka med folk, behöver inte det mer i mitt liv.

Detta är varför jag lämnar grepolis på se. för gott(som de ser ut nu)! Tack för att ni avslutade mitt beroende av detta spel och kan sluta =)

PS: Thatgirl89 så misstänkte vi er med spioneri för ett par månader senare med och gick vidare så jag undrar vad din poäng är?
 

DeletedUser3387

Guest
Det ryktas att det är inte raktetforskning att det kommer en offensiv efter ett event, speciellt inte när det trillar in spioner hos oss...
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att det är inte raktetforskning att det kommer en offensiv efter ett event, speciellt inte när det trillar in spioner hos oss...

Ryktas att det var ett pågående event med bonusar så det är raketforskning att veta exakta tider.
10:17 skrevs det att vi skulle anfalla under kvällen och morgonen därpå. Känns väl lite för exakt för att vara en gissning? Eller du kanske är en raketforskare? =) Då de större offarna inte hade skickat spioner innan 13-14 och tror inte alls ni hade fått en massa spioner emot er vid den tiden då de flesta inte deltog.

Men som sagt du kan få blåneka allt att ni fick info för det vet du och jag att ni fick. Sen att du vill försöka minska detta förstår jag men försök inte lek smart med korta kommentarer som är menade att pika när jag nu 2 gånger har motbevisat dem.

Men ska sluta skriva här för ni kommer enbart neka och försvara personen som gav info och jag kommer tillslut behöva lägga ut allt för att bevisa det hela och kanske personer får stämplar som inte är rättvisa.

Jag kvarstår att det kan vara så att allt blev ett missförstånd och att det spårade ur då folk tyckte det var kul att sprida falsk info om att de får info. Kan enbart ha varit att någon råkade säga till er via pm/skype eller vad det var som skulle ske men säg det istället för att leka dessa lekar nästa gång. Då de svenska servrarna har inte råd att tappa fler spelare pga sådant här trams.
 

DeletedUser3615

Guest
Det ryktas att det var en kul värld så länge det varade iallafall... Ryktas också att jag fortfarande inte har en susning om vad som egentligen hände(?), men tack för denna tiden alla ni som slutar :(

Måste också säga att jag håller med Risse... Vad tjänar man på att vara spion?!? Tror man att man kan få en plats i "vinnande laget" sen på slutet? Snälla tänk om igen, har spelat på en annan värld förut med spion, och allt som händer är att det blir så här. Jag blir så less på folk som förstör för andra för att de tror att det ska gynna dem själva.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3006

Guest
Ryktas att efter läst här så ser du verkligen ut som det funnits en spion hur tusan kan annars jamson ha info från våra chattar. Säg istället som det är att du tröttnat på spelet istället för sabba för alla andra med din paranoida inställning. Ps lycka till med uppsatsen va ju ändå 3månader sen du sa du inte har tid med grepolis å skulle slut, men klart är ju att man lätt fastnar i detta..
 
Topp