Det ryktas...

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att det inte kommer bli mycket sömn för den som spelar här
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser3348

Guest
Det ryktas att jag hoppas plånböckerna är redo för denna server, för jag kommer erbjuda er fina resurser för ert guld
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser3493

Guest
Rykten säger att jag undrar vad tiden för en aktiv belägring kommer ligga på. Är det 8h nu?
smiley_emoticons_hecheln.gif


Alltså tiden det tar att erövra en stad från att ks landar tills staden är erövrad. Har fått för mig det brukar ligga på 8h om det är snabbare än en hastighet 3 värld
 

DeletedUser3343

Guest
Rykten säger att jag undrar vad tiden för en aktiv belägring kommer ligga på. Är det 8h nu?
smiley_emoticons_hecheln.gif


Alltså tiden det tar att erövra en stad från att ks landar tills staden är erövrad. Har fått för mig det brukar ligga på 8h om det är snabbare än en hastighet 3 värld

I såna fall så kan man ju tappa en stad under den tid man sover nästan
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Det ryktas att det i såna fall ska bli intressant
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser3271

Guest
I såna fall så kan man ju tappa en stad under den tid man sover nästan
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Det ryktas att det i såna fall ska bli intressant
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Ryktas om att du sover alldeles för mycket för omgivningens bästa och framförallt för ditt eget bästa, pojkspoling.
 

DeletedUser2601

Guest
Ryktas att det kommer bli kul att spela på en sån snabb server.
Ryktas dock att spelar man här får man skippa sömnen ;)
 

DeletedUser994

Guest
Det ryktas att det hade varit nice med en tid på när världen ska öppna och inte bara vilken dag. ;)
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att det hade varit nice med en tid på när världen ska öppna och inte bara vilken dag. ;)

Det ryktas att det inte går att sätta en tid då servern måste testas osv, sedan så måste den som ska ha hand om servern och som ska testa den vara hemma, alltså får denna inte ha något jobb ;)) Så det kommer väl när det kommer ;))
 

DeletedUser994

Guest
jag vet att det är så det fungerar men lite segt att sitta och vänta bara ;)
 

DeletedUser1880

Guest
Det ryktas att det borde gå att säga "Planerar att börja testningen runt 14:00, går allt bra så är vi igång inom 1h" så sparar Sverige en hel del utnyttjande av bandbredd i onödan på alla omladdningar som folk gör. :D
 

DeletedUser3343

Guest
Eller så ryktas det att man går in när de brukar starta och börjar refresha då och inte flera timmar innan som jag råkat göra en gång^^
 

DeletedUser2563

Guest
ryktas att rubyman kanske gör en comeback på GP.. men bara kanske..
 
Topp