Grepolis Appen

DeletedUser2496

Guest
"Äntligen" tänkte jag när Appen blev tillgänglig även för iPhone.
Den känsla byttes snabbt till.
"Va det detta jag väntade på" och "hur svårt ska det vara?!?"

Det som jag störde mig på först var att man ej i Appen kan handla med bondbyar.
Om man nu kan plundra dessa j*vla bondbyar då ska man väll ändå kunna handla med dem också?
Jag menar, hur svårt rent programerings tekniskt ska det vara att fixa även detta..

Sen störde jag mig på att har man ink anfall på en stad så måste man själv leta upp vilken stad och det är inte alltid heller man ser vilken stad man har ink anfall på då att se trupp rörelser inte alltid fungerar av någon outgrundlig anledning.

Sen att man inte kan se i forumet om någon skrivit något nytt utan man måste hela tiden kolla om det kommit ny info.
Kanske i sig inte är jätte jobbigt men skulle underlätta lite av det arbete men ändå utför med appen, och när de ändå fixar detta kanske de ska fixa så man kan se BB-koder i forum och PM, som det är nu är det bara störande man får inte 100%ig info vilket jag stör mig på.

Som avslutning kan de väll också se till så att om man nu ska ha funktionen "pling" vid ink anfall då kan de väll se till så det fungerar hela tiden och inte då och då när appen känner att det är rätt..
Denna funktion fungerade fläckfritt på TW-appen så borde gå att fixa även här.


Löser de detta kommer det bli lite enklare att använda GP-appen än vad det är idag..
 

DeletedUser

Guest
Som avslutning kan de väll också se till så att om man nu ska ha funktionen "pling" vid ink anfall då kan de väll se till så det fungerar hela tiden och inte då och då när appen känner att det är rätt..
Denna funktion fungerade fläckfritt på TW-appen så borde gå att fixa även här.

Jag tror inte den funktionen har fungerat en enda gång för mig, är alltid inloggad på appen och har blivit anfallen flera gånger sen den kom ut men får aldrig några notiser. Och ja jag har aktiverat funktionen.

Den fungerar fläckfritt på android också så vitt jag vet. iPhone 4S har jag om det är viktigt.
 

DeletedUser

Guest
Har också en iPhone 4S, funkar inte för mig heller med "pling" funktionen vid anfall.
Funkade första gången jag precis hade installerat appen och kan även funka om jag startar om den helt någon gång, men sammanlagt sedan den släpptes till iPhone har den fungerat 2 gånger tror jag.
Vore fantastiskt om appen kan fungera som den ska och ännu bättre om man ger den mer eller mindre samma funktioner som webbversionen har.
 
Topp