Diskutera Grepolis Julkalender

DeletedUser

Guest
Vi vill som alltid ha er spelares feedback på uppdateringar, event och liknande saker för att kunna utveckla spelet och oss själva.

Vad tycker ni om årets julkalender här på Grepolis?
Något som är bra?
Något som är dåligt?
Något som ni saknar?

Med Vänliga Hälsningar
Ert Grepolis Team
 

DeletedUser

Guest
I rubriken - Grepolis*

Jag tycker kalendern är kul, man får ju fina presenter också. Hade ärligt talat förväntat mig typ "Du får 1% ökad träproduktion i 2 timmar" eller något i den klassen, positivt överraskad!

Har inte riktigt förstått grejen med att visa varandras kalendrar för varandra, man väljer ju present utefter vad man vill ha inte efter vad som ger den snyggaste prydnaden. Men kanske är kul för våra grepodamer, dom kan inreda å jämföra å tipsa å ha kafferep å sånt =)
 

DeletedUser

Guest
I rubriken - Grepolis*

Jag tycker kalendern är kul, man får ju fina presenter också. Hade ärligt talat förväntat mig typ "Du får 1% ökad träproduktion i 2 timmar" eller något i den klassen, positivt överraskad!

Har inte riktigt förstått grejen med att visa varandras kalendrar för varandra, man väljer ju present utefter vad man vill ha inte efter vad som ger den snyggaste prydnaden. Men kanske är kul för våra grepodamer, dom kan inreda å jämföra å tipsa å ha kafferep å sånt =)

Finns det "grepodamer"? Jag väljer vad jag vill ha så blir den som den blir :)
 
Topp