Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att UH eventuellt har stridigheter inom alliansen eller en oenig ledning om vilka som egentligen platsar. Jag gissar att det kan vara en provrunda av AAAs medlemmar som ännu inte har utvärderats tillräckligt. Intressant och snurrigt men vad vet jag. Ett rykte som sagt.

Alliansen UH.JPG
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att UH eventuellt har stridigheter inom alliansen eller en oenig ledning om vilka som egentligen platsar. Jag gissar att det kan vara en provrunda av AAAs medlemmar som ännu inte har utvärderats tillräckligt. Intressant och snurrigt men vad vet jag. Ett rykte som sagt.

Visa bilaga 481

Ryktas om att min fru finns med i UH och jag är en bra vän! Delar med mig till Picke :D
 

DeletedUser1978

Guest
Det går rykten om att vårt belägringsförsök på twitty häromdagen omgavs av regelvidrigheter från KHs sida. Om det bara är ett illasinnat rykte så vore det på sin plats att dementera detta rykte. Vill gärna respektera min motståndare, inte förakta.
 

DeletedUser

Guest
Det går rykten om att vårt belägringsförsök på twitty häromdagen omgavs av regelvidrigheter från KHs sida. Om det bara är ett illasinnat rykte så vore det på sin plats att dementera detta rykte. Vill gärna respektera min motståndare, inte förakta.

Jag dementerar såklart. Vad var regelvidrigheten förresten? Slå ut den?
 

DeletedUser1978

Guest
Jag dementerar såklart. Vad var regelvidrigheten förresten? Slå ut den?

Ryktet att det slogs ut från ett ipnr som inte registrerats att köra två spelare. Varav avstängningen av twitty sen kom. Varför skulle det annars blivit en avstängning? Om inga fel begåtts? Mycket skumt och konstigt händelseförlopp...
 

DeletedUser

Guest
Ryktet att det slogs ut från ett ipnr som inte registrerats att köra två spelare. Varav avstängningen av twitty sen kom. Varför skulle det annars blivit en avstängning? Om inga fel begåtts? Mycket skumt och konstigt händelseförlopp...

Regelbrott och liknande är ingenting som ska diskuteras på forumet då det är en sak mellan den enskilde spelaren och teamet. Detta gäller oavsett vilken allians spelaren tillhör.
 

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att en viss oro börjat infinna sig i KH då allierade och vänner verkar ha dragit från Zeta för läääänge sedan :)
Det är inte bara genom krig, hån och självgodhet man kan vinna detta spel, utan även genom goda relationer och ödmjukhet ;)

Jag tycker det skulle finnas en regel eller dylikt för hur ofta och hur tätt man får byta tillbaka till en allians eller gå med en allians.
För så som det är nu så försvinner hela grejen med allianser.
Nu finns det personer som byter allians två gånger per dag, bara för skicka resurser samt gunsta UV.


Mvh: PJVV
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas att en viss oro börjat infinna sig i KH då allierade och vänner verkar ha dragit från Zeta för läääänge sedan :)
Det är inte bara genom krig, hån och självgodhet man kan vinna detta spel, utan även genom goda relationer och ödmjukhet ;)

Ryktas om att KH har vart själva sen starten.
Men är man inte med i vad som sker så är det svårt att veta sådant.
Läs på prata sedan är en fin läxa du kan dra av detta.
 

DeletedUser1978

Guest
Hmm, ryktas att jag inte förstår någonting om läxor, men känslan just nu speglas av ett litet roligt klipp jag hittade ;)

UH vs. KH
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att det finns oryktade hästar i beståndet, inte bra för aveln :D
 

DeletedUser1978

Guest
Ryktas även att jag inte alls har något emot att bli ryktad av dig, yaaaay! Det jag inte förstår är vad borstade hår eller inte har med genetik att göra?

Ryktas att hamstrar har lite svårt att hålla i ryktborstar.... Men ska göra ett försök :D
Och vad gäller ryktet om oryktade hästar och avel, så har det ju inte med genetik att göra alls.... Borde kanske stått:
Ryktas att det finns oryktade hästar i beståndet, som behöver ryktas....
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att denna hesten är lycklig nu :) Ska se om jag kan fixa en tandborste och en rejäl pall så ska du få borsta mig hur mycket du vill. Du kan få lite morot av mig om du också <3
 
Topp