Det ryktas att...

DeletedUser378

Guest
Rykten säger att bara för att jag har semester betyder det inte att ni får spåra överdrivet i tråden.
Ni får vara vänliga och höja nivån här inne.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Support och Forumschef
Grepolis Team
 

DeletedUser2425

Guest
Rykten säger att bara för att jag har semester betyder det inte att ni får spåra överdrivet i tråden.
Ni får vara vänliga och höja nivån här inne.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Support och Forumschef
Grepolis Team

ryktas att istället för att kolla lite små fel som e här så borde du å resten av er så kallade team fixa så det går att lira från ipad å dylikt..
skärper nu så tröst löst med att inget funkar när ni ska göra något bättre.
1 steg framåt 4 steg bakåt måste vara ert motto.

dags själva att höja en nivå
 

DeletedUser1595

Guest
ryktas att istället för att kolla lite små fel som e här så borde du å resten av er så kallade team fixa så det går att lira från ipad å dylikt..
skärper nu så tröst löst med att inget funkar när ni ska göra något bättre.
1 steg framåt 4 steg bakåt måste vara ert motto.

dags själva att höja en nivå

Ryktas att du är lika bitter som en hel flaska beska dropapr
 

DeletedUser2496

Guest
ryktas att istället för att kolla lite små fel som e här så borde du å resten av er så kallade team fixa så det går att lira från ipad å dylikt..
skärper nu så tröst löst med att inget funkar när ni ska göra något bättre.
1 steg framåt 4 steg bakåt måste vara ert motto.

dags själva att höja en nivå

Ryktas om att du har lika mkt koll som en kotte..
Det är inte teamet som pajar grepolis det ät tyskarna som byggde detta spel som gör det..
De gör detta dock för att genom vårt spelbar kunna smita in med massa trojaner så de kan göra hacker attacker mot Sverige...

Internet world war I startar nu ryktas det om :)
 

DeletedUser1595

Guest
Å har Lill sumpen vaknat har du gråtit färdigt nu.

Till komentar inte bitter utan tycker det sk funka eller du kanske e en sådan som kör halvdant å just det så var det ju halvdant.

Precis, jag kör lite som det känns och det ryktas att jag trivs med att innogames fungerar på samma sätt. Det hela herr Slabjak, handlar om att med talets gåva framföra saker som ger resultat.

Om du som Butter-Smurfen framför dina åsikter, kommer förmodligen 99% av de som läser tänka:

-Den där Slabjak, han gnäller rätt mycket!

Om du istället ger en konstruktiv kritik, med kanske en föreslagen åtgärd lär folk lyssna bättre. Du verkar sakna den finessen min vän.


PS. Jag har aldrig gråtit över något och jag ber dig snällt nu att inte blanda ihop vår historia här med andra världar. Vill inte att du ska gå Off-topic. DS.
 

DeletedUser1880

Guest
Det ryktas att om inte allt struntprat upphör så kommer jag göra slabjak av er!
 

DeletedUser

Guest
ryktas att stackars Lothoria har mycket att göra efter semestern ;)

Men allvarligt att vara kaxig är en sak (många gör det med stil, ironi och glimten i ögat)
att rakt ut förolämpa en spelare med fula meningar/ord är en helt annan...

Det fina internet-fenomentet, jag känner dig inte, kommer aldrig träffa dig, då kan jag göra vad jag vill...
Ryktas även att det finns spelare av alla åldrar här och jag gissar på att det bara är en viss ålder då man tycker det är coolt att vara spydig på ett internetforum...
 

DeletedUser378

Guest
Eftersom att det mer eller mindre var omöjligt att hålla denna tråd på en acceptabel så lägger jag in en sista uppmaning om att nivån skall höjas.

Straffpoäng har delats ut den här vändan.
Nästa gång så stänger jag tråden tills dess att jag anser det lämpligt att öppna den igen.


Med vänliga hälsningar
Lothoria
Support och Forumschef
Grepolis Team
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att jag undrar varför mitt ena inlägg försvann här???
 

DeletedUser1595

Guest
Ryktas om att jag undrar varför mitt ena inlägg försvann här???

Ryktas att jag inte vet varför... Men ryktet säger att diverse ord som B*****a och liknande inte kommer att tolereras. Bar illa att läsa sånt. Nu tycke rjag att vi ryktar lite roliga rykten, såsom att Koffe verkligen inte lever upp till någon form av standard ännu i denna värld. Men jag hittade lite guld under en stor sten och hoppas att jag ska kunna använda dem väl.

Nu krigar vi!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag loggar in en gång per dag, och har 800p.
Ryktas att jag ändå ligger 164 i anfalls rankingen.
Tyder på att alla andra är fega spelare, eller?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det kan vara lite otaktiskt att tala om här hur ofta man loggar in?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte kör så seriöst.
Ryktas också att jag undrar hur du kan vara så säker på att jag talar sanning.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag blev opålitlig så fort jag lämnade hekate och dom inte lämnar mig ifred i andra allianser och försöker förstöra spelet för mig
 
Topp