Oktoberfezzzzten

DeletedUser678

Guest
Kommer man förlora den öl man har bryggt om man accepterar en belöning?

Eller får man alla på vägen?
 

DeletedUser

Guest
Kommer man förlora den öl man har bryggt om man accepterar en belöning?

Eller får man alla på vägen?

Belöningsmätaren stiger ju efter att du serverat ölen så i princip kan du inte gå miste om serverad öl skulle man tro, med andra ord borde inte mätaren sjunka heller.. Men jag vågar inte chansa förrän någon som vet säkert svarar :eek:
 

DeletedUser1880

Guest
Kommer man förlora den öl man har bryggt om man accepterar en belöning?

Eller får man alla på vägen?
Testade just och man behåller den öl man bryggt. Man får alltså en "gåva" från besökarna som tack för att man bryggt så mycket öl. ;)
 

DeletedUser

Guest
Kommer man förlora den öl man har bryggt om man accepterar en belöning?

Eller får man alla på vägen?

Precis som Dejarl säger så förlorar man inte den öl man redan serverat utan det gäller bara att servera så mycket öl man bara kan.
Kan även meddela att om man sitter och kör 5min ölprod konstant så tar det bara 33,3h att fylla mätaren och få 200guld i belöning.
 

DeletedUser1880

Guest
Kan även meddela att om man sitter och kör 5min ölprod konstant så tar det bara 33,3h att fylla mätaren och få 200guld i belöning.
Intressant... Vad händer när man fyllt mätaren? Börjar den om då eller är det slut på Amforor (kan dom ta slut)?
 

DeletedUser

Guest
Om jag har räknat rätt så behöver man då sitta ca 17% av tiden de här 8 dagarna och brygga 5minutare för att få sina 200 guld.
 

DeletedUser

Guest
Precis som Dejarl säger så förlorar man inte den öl man redan serverat utan det gäller bara att servera så mycket öl man bara kan.
Kan även meddela att om man sitter och kör 5min ölprod konstant så tar det bara 33,3h att fylla mätaren och få 200guld i belöning.

"Bara" 33,3 timmar :p
 

DeletedUser

Guest
då har jag suttit runt 7timmar med 5minuters :p börjar känna mig full
 

DeletedUser

Guest
Har bara fått 1000 idag, men får jag 1000 om dagen går det ju. :)

Har ni fått leta länge efter flaskor? Lär bli svårt i slutet.
 

DeletedUser

Guest
Har bara fått 1000 idag, men får jag 1000 om dagen går det ju. :)

Har ni fått leta länge efter flaskor? Lär bli svårt i slutet.

vad jag har förstått så kommer det nya har iallafall hänt mig att det helt plötsligt fanns två bredvid min ö :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, vad händer när man fyllt mätaren? Börjar den om då eller vad händer?
 

DeletedUser

Guest
Dagens tips, zooma ut i webbläsaren så är det enklare att hitta amforor.
 
Topp