Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ja en sådan tråd måste man ju såklart ha :).

Det ryktas att Eta kommer bli spännande och som jag ser det en ren dröm värld.
 

DeletedUser378

Guest
Rykten säger att forumets nemesis kommer vara admin för servern.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att denna värld kanske passerar Zeta med "spelare" och kanske även med posts här ;)?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att det ska bli skoj att få bli moderator här :). SO watch out Boy´s n Girls ;).
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag kommer testa den här världen :)

Och det ryktas också att det är härligt att The Almighty Gaffel har lyssnat på oss angående moralen :)
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att ingen går säker från Lothoria på den här servern.
Ryktas även att ingen går på saker där motsatsen är självklar.
Ryktas även att benny blev den första att bli av med ett inlägg på det här forumet.
 

DeletedUser678

Guest
Ryktas att ingen går säker från Lothoria på den här servern.
Ryktas även att ingen går på saker där motsatsen är självklar.
Ryktas även att benny blev den första att bli av med ett inlägg på det här forumet.

Ryktas att benny inte vet vad du snackar om :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att det är mellan 11h o 15 min till 13h o 15 min innan servern startar ;).
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Innogames kan hela grekiska alfabetet - LOL

I lite blandad ordning som jag minns dom (kanske missat några...):

Alpha
Beta
Gamma
Delta
Epsilon
Zeta
Eta
Tau
Theta
Upsilon
Sigma
Rho
Iota
Phi
Kappa
Chi
Lambda
Psi
Mu
Omega
Digamma
Heta
Qoppa
Pi
Nu
Xi
Omicron


Synd att vi inte får spela färdigt innan ni måste öppnar en ny server...igen - hela tiden. Nu när det börjar gå bra så lämnar alla - för nya världar. Antar att när "rätt spelare" tröttnar så öppnar ni en ny värld. Pengar är ju också viktigt, visst - absolut.
Jo, jag förstår också att ni måste tjäna pengar - men många spelare kommer tröttna tror jag - var lite smarta och ta det lite lugnt:
stewiemoney.jpg


Ryktas att detta inlägget är borttaget imorgon - LOL!

P.S. Vad händer när bokstäverna tar slut - det löser ni säkert, eller hur? Servern Eta handlar bara om att plocka er på så mycket pengar som möjligt. Locka er med grymma fina världsinställningar och sen ge er möjlighet att köpa trupper - underbart! När skapar Innogmages atombomben för 1000 guld (läs:ironi) ...eller gör verklighet av påsk-trojanen?
Det ryktas att Innogames har fram till nu lyckats enormt bra med att få icke-betalande spelare (barn och tonåringar) att erövras om och om igen av oss premium-spelare. Men om ni nu tar steget fullt ut också - "köpa trupper", hur tänker ni då att den stora spelmassan (barn och tonåringar) ska tycka det är roligt att spela?
hehe, ja detta ska sjukt intressant att följa.

P.S.S. Ja det ryktas att jag är bitter och trött på Innogames girighet - bekräftas härmed av Herlo!

P.S.S.S. Det ryktas att Herlo är förvånad att denna post finns kvar.

Oki, jag ska förklara lite mer så att ni kanske förstår varför eta är en elit-server för dom som har pengar och VPN (http://sv.wikipedia.org/wiki/Virtual_private_network.
Jag ogillar fusk stort och kommer aldrig, aldrig...aldrig att använda det - så nu vet ni det. Erkänner gärna att vi alltid använder VPN på jobbet men kommer aldrig någonsin använda det för att fuska - aldrig!
Vi måste använda VPN för att kunna jobba säkert - så är det på många IT-företag.
Vill också bara att ni förstår - hur vissa växer som tokar!
Sen vill jag också förklara varför ni får det kämpigt på eta (ryktas det om) - många av oss som jobbar med IT har VPN-konton (ryktas det om) och vi tjänar massor av pengar inom IT (bara rykten). Vi lägger gärna lite guld på några dubbla VPN-konton och så undrar ni varför...det är så svår att vinna på eta (bara rykten förstås).

P.S.S.S.S Om denna posten är kvar imorgon så är jag förvånad - positivt :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp